• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • mzetterblad
    Belavon skrev 2010-11-29 18:05:30 följande:
    BF +1 idag, var på spec mvc och allt var bra med bäbis, de vill dock sätta igång mig i morgon pga diabetesen. Man kan ju hoppas att han vill ut i natt, men inga värkar än. Spännande!
    åh spännande !!
    William 070824 & Linus 101020
  • frukarlssonn

Belavon: spännande

Olivia 090610 ~ Freja101020
  • Sassa82
    BF +1 idag, var på spec mvc och allt var bra med bäbis, de vill dock sätta igång mig i morgon pga diabetesen. Man kan ju hoppas att han vill ut i natt, men inga värkar än. Spännande!
    ÅÅå spännande då har ni er bäbis snart =)
  • NoahLeah
    Spännande, sanrt har du din bebbe hos dig.
  • NoahLeah

Nu har jag gett upp helamningen för tillfället, måste pyttsa ppå med ersättning efter i alla fall 2 amningar per dygn för att hon sk abli mätt o gå upp i vikt.
    Hoppas dock kunna sluta med det sen o bara amma.

• frukarlssonn
    sunflower79 skrev 2010-11-29 19:40:43 följande:
    jag blir nog ensam kvar *suck*Gråter
    Ja men det är din tur snart med!!
    Olivia 090610 ~ Freja101020
  • Belavon

Sunflower - vem vet... Det kan ju ta lång tid när man blir igångsatt då du kanske tom får bäbis innan mig!? Läkaren sa flera gånger till mig att jag skulle vara beredd på 3dagar, hoppas jag orkar med detta maraton.

Taniko - har du fått hjälp med amningen? Även om du får ge lite ersättning så känn dig inte dålig för det. Jag har ju själv aldrig ammat så jag har inga tips, men jag har hört att amningshjälpen är bra.

• NoahLeah
    Belavon skrev 2010-11-29 20:23:07 följande:
    Sunflower - vem vet... Det kan ju ta lång tid när man blir igångsatt då du kanske tom får bäbis innan mig!? Läkaren sa flera gånger till mig att jag skulle vara beredd på 3dagar, hoppas jag orkar med detta maraton.

Taniko - har du fått hjälp med amningen? Även om du får ge lite ersättning så känn dig inte dålig för det. Jag har ju själv aldrig ammat så jag har inga tips, men jag har hört att amningshjälpen är bra.
    Ja, fick hjälp på återbesöket o hon suger bra men hon blir inte mätt, kass mjölk antar jag.
  • sunflower79

belavon; ja man vet aldrig.. var ju absolut inte min mening att ta ifrån dig din glädje!! utan såklart glad för din skull.. men idag har varit en dålig dag med skitbesök hos bm som inte ville ens kolla min tapp eller hinnsvepa eller nåt alls!

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2