Inlägg från: Annizsj |Visa alla inlägg
  • Annizsj

BF November,2010 DEL 2

williams mamma- Oj vilken fin mage. Du ser ju annars hur smal ut som helst, va skönt!
    Jag måste vara den enda som inte lagt upp magbild här? Min mage är inte så stor, faktiskt v'äldigt lagom!

Idag var det fjärde dagen för Viggo på sin inskolning. Jag lämnde honom kl 8, då de skulle äta frukost. Han åt hur mkt som helst. Inga problem alls. Han har redan sina favoritleksaker. Han somnade själv ute i vagnen och när han vaknat ringde de till mig. Milo var inte alls sugen på att följa med o hämta. Han sade att han saknade honom, men han njöt nog väldans av att få vara hemma själv med först båda sen bara mig. Inte ofta man har sådan tid ihop. Även om jag rensade min garderob och fixade endel hemma. Men han var faktiskt väldigt nöjd och glad. Så det här med ett till syskon är inte så poppis. Han vet att det tar tid och att hans tid blir knapp. Han är sådär smart den lilla ungen
    Imorgon ska jag lämna dem båda sedan åka och handla mm.... Ska bli intressant å se hur det går då. Oroar mig nästan mer för Milo som ska bli bamse och inte är jättedagisförtjust....

Milo 070505 Viggo 090428 och liten bf 101123
  • Annizsj

Nu börjar jag bli mer inställd på att det blir en pojke till. Mannen har kommit på ett namn som jag till början inte var förtjust i. Men nu börjar jag sakta men säkert gilla det. Det är väldigt ovanligt och funkar bra ihop med pojkarnas namn. Blir det en tjej nu blir jag faktiskt mäkta förvånad

• Annizsj

Rosen- avslöjas när han är här vi har alltså inte gjort köns- ul, men jag tror pojke nu. Mannen har haft rätt de andra gångerna och jag blev inte det minsta förvånad när han hade rätt.

• Annizsj

Willlians mamma- jag tycker inte att din mage är liten. Den ser välfylld ut men inte gigantisk. Min är stenhård som vanligt. Verst var det nog när jag väntade milo. Minns hur jag veckorna innan han kom sade att det känns som om han ska ploppa ut nu. Sen stämde ju känslan att nåt var galet. Inte långt därefter kom han min lilla bebis... Blir helt gråtfördig när jag tänker på den tiden'

• Annizsj

Dagalie- endel kan vräka ut sig sådana idiotiska saker. Din mage är jättefn, var glad att den inte är gigantisk! Tänk också på att du förmodligen har en tio v kvar, mkt händer på den tiden. Väntar barn nr tre och har även denna gång en ganska liten mage, men lagom för mig istället växer andra kroppsdelar på denna kropp haha !

• Annizsj

Är jag sist på bf- listan? Hoppas att ni som får fortsätter att titta in här. Fast det är ju nye säkert att jag får sist för det... Vi får la se

• Annizsj

Skickade in m- intyget idag. Kommer vara tvungen att ta ut dagar fr.o.m. 1/11. Har ju bf den 23/11. Men tror på tidigare! Ni som inte trivs med er bm: tveka inte, BYT! Det är eran graviditet o ni ska trivas med eran bm! Punkt slut! Bytte själv min första bm, fick en underbar bm istället som jag intexhanb träffa så många ggr men men...

• Annizsj

Hummm.. Det här med att njuta av graviditeten. Jag har ju mått väldigt bra denna gång. Men idag har mina fogar gjort med sig. Var riktigt jobbigt att köra bil idag och jag vankade runt på Ica maxi. Är totalt slut nu... Alltså jag längtar efter bebisen men har så fullt upp med mina pojkar. Viggo är ju fortf min lilla bebis. Han är i en sådan mysig ålder nu. Han är bara så söt och go! Vill ge dem all min lediga tid nu innan nästa kommer. Är lite nervös för att jag kommer känna mig otillräcklig när den lill" behöver mig så mkt i början. Det ska ju matas i ett och då är ju inte mamma rolig längre... Ja, det finns endel oro denna gång. Tre barn och två vuxna, fattas nästan en vuxen då. Nu är man en förälder på varje barn. Nu vet jag ju att när barnen blir lite större blir de mer självständiga och behöver inte oss på samma sätt. Hoppas att jag räcker till för mina tre barn...

• Annizsj

Taniko- ja kärleken räcker till för många barn. Men kommer jag räcka till som mamma? Usch va man ska oroa sig då.

• Annizsj
    Bebis050810 skrev 2010-08-21 10:27:52 följande:
    Nä precis, skulle aldrig palla att ha 3 barn och hund, då man måste dammsuga minst en gång per dag!! och sen drar de in en massa när de är ute, gegga och småsten o gräs o en massa.... och sen ska man ut och gå med den i alla väder oxå, nä det är till för hundmänniskor såklart :)
    Inte jag heller!! fy fasiken va vi dammsög när Katten Elvis bodde här. Han var 75% perser och skitjobbig. Innan vi fick barn var han min lilla bebis. Så söt men ack så jobbig. Satt och jamade på taket vid fönstret om nätterna/tidig morgon. Annars väckte han mig varje tidig morgon..som att man inte blev väckt av barnen!!!! Fanns inget värre än att bli väckt av katten då. Han hårade, var aldrig tyst..men väääääldigt gosig, barnvänlig.....barnen kunde slita, ligga på honom, i princip sade han aldrig ifrån. Viggo var storförtjust i honom! I maj fick han iaf ett nytt hem. Jag grät lite, men sen var det bara skönt. Nu har han det hur bra som helst. Han var värd att komma till ett hem där de hade tid med honom. 
    Mannen har perioder då han tjatar om att vi ska köpa hund! Aldrig i livet säger jag bara! Inte så länge vi bor här. Skulle vara en annan sak om vi bodde på landet, hade flexibla jobb, bra ekonomi. Nu får jag bara panik är jag tänker på hund......Räcker med två barn, snart tre.....  
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2