BF November,2010 DEL 2
williams mamma- Oj vilken fin mage. Du ser ju annars hur smal ut som helst, va skönt!
Jag måste vara den enda som inte lagt upp magbild här? Min mage är inte så stor, faktiskt v'äldigt lagom!
Idag var det fjärde dagen för Viggo på sin inskolning. Jag lämnde honom kl 8, då de skulle äta frukost. Han åt hur mkt som helst. Inga problem alls. Han har redan sina favoritleksaker. Han somnade själv ute i vagnen och när han vaknat ringde de till mig. Milo var inte alls sugen på att följa med o hämta. Han sade att han saknade honom, men han njöt nog väldans av att få vara hemma själv med först båda sen bara mig. Inte ofta man har sådan tid ihop. Även om jag rensade min garderob och fixade endel hemma. Men han var faktiskt väldigt nöjd och glad. Så det här med ett till syskon är inte så poppis. Han vet att det tar tid och att hans tid blir knapp. Han är sådär smart den lilla ungen
Imorgon ska jag lämna dem båda sedan åka och handla mm.... Ska bli intressant å se hur det går då. Oroar mig nästan mer för Milo som ska bli bamse och inte är jättedagisförtjust....