Inlägg från: mzetterblad |Visa alla inlägg
  • mzetterblad

BF November,2010 DEL 2

Nappen har William slutat med helt, och det har gått jätte bra. Han frågar inte ens efter den eller vill ha napp när han ser nån av våra vänners mindre barn med napp, så det är skönt.

Blöjjan går absolut inte, vi har testat med både potta och toasits men nepp. Så jag antar att han inte känner sig redo att släppa den än. Men jag kommer inte tvinga han heller, det blir bara värre då. Dessutom kissar han väldigt mycket på nätterna och det brukar ju oftast vara ett tecken på att dom inte är redo att bli torra.. men men.

Jag börjar plugga igen nu om 2 veckor. Känns väl lite sådär, när jag gått hemma sen juni och inte gjort ett skvatt mer än att mysa med sonen.

William 070824 & Pyret BF 101101
  • mzetterblad

Sovit som en kratta inatt.
    Precis när jag skulle lägga mig kom William upp så jag fick lägga han inne hos oss.
    Men trots att vi haft hela dubbelsängen för oss själva så ska han helst ha legat på mig, eller legat o sparkat mig i ryggen, så är lagom pigg idag =/ men men.

Går in i vecka 28 idag iaf =) Nåt positivt iaf

• mzetterblad

William blir 3 om 3 veckor och det med blöjan är inget jag kommer ta med honom nu heller, kommer inte tvinga han till nåt, jag tror att sånt kommer självmant, med lite hjälp såklart.

• mzetterblad

usch så less =/
    Gubben går av sitt pass imorn o ska vara "ledig" en vecka nu.. MEN då ska han ut på torsdag =/ Fredag & lördag har han tatt extra jobb (han jobbar som ordningsvakt också) Natten mellan söndag & måndag ska han hoppa in för en kollega. Sen börjar han igen på onsdag =/

Är så trött på att alltid behöva sitta hemma ensam =(
    Egentligen är det väl inte så illa, men nu känns det bara skit, jävla hormoner!!

• mzetterblad
    Rosen skrev 2010-08-03 23:30:14 följande:
    usch stackare.... kan du inte hitta på nåt annat i så fall. ta hem någon kompis som sover över eller nåt skoj?

ang. namn så har vi INGA namn som vi e överrens om o vi har slutat att diskutera det ens så det känns som att denna bebis kommer att bli namnlös faktiskt. sen kommer jag inte på några nya namn heller, hittar inga alls
    Tycker det är så tråkigt att han inte kommer med förslag om att VI ska göra nåt ihop?
  • mzetterblad

Knappt. Han jobbar jämt. =/ men de är nog bara jag som är lite känslig idag =(

• mzetterblad

Idag har vi vart o besiktat skitbilen, äntligen gick det igenom. Fick åka ganska långt för o få den besiktad . 6 mil enkel resa så nu testade vi att ta med william och ge han lergigan som han fick av sin läkare och han spydde inte Underbart!

Men han somnade som en stock o sov i nästan 2 timmar ist ;P Men den kanske har den effekten ;P Haha!

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2