BF November,2010 DEL 2
Chanelll- Ja de kallas jag lyx haha...
Williams mamma- passar ju honom riktigt bra ju.....Bra han kan låna av dig ibland då ju
Annizsj- Min lillkille använder bara napp när han sover, och vill han ha den om dagarna så säger jag nej och de lyssnar han på. Men jag vill inte börja med allting på en gång.. Nu tar jag tag i de här med att han ska vara blöjfri och sen tar jga nappen....
Men tror han blir blöjfri iaf innan liten kommer....
taniko-Ta en sak i taget, annars blir de jobbigt för honom, det e så jag gör....
Kicki- Jag tycker du ska köra på majsvällingen några dagar så får du se hur de blir....Inte säkert han e så hungrig i denna värme och de bästa e vätska just nu.Man vet ju själv att man inte orkar äta i denna värme...
Tror jag börjar få ischias i ena höften. Hade de med lillkillen och fy fan säger jag bara, de gör så förbannat ont sånt där, just nu e de lindrig, men jobbigt när jag ska upp från soffan och gå någonstans, ååååå inte så skönt, så väntar på att de blir värre....
Idag går jag in i vecka 25, jisses!! =)
Ser att ni pratar männens jobb.
Nu jobbar ju inte min man på båt, men han kör lastbil (natten) Så han börjar 17.00 på eftermiddag och går av 08.00 på morgonen därefter sen, så sover han ju typ till 16.00 för att börja jobba 17.00 igen.
Så han går på idag, och går av onsdag nästa vecka, för att då vara hemma en vecka,