Inlägg från: mzetterblad |Visa alla inlägg
  • mzetterblad

BF November,2010 DEL 2

Helen C skrev 2010-07-09 21:25:03 följande:
    zazz- Kul att höra ifrån dig igen, har allt saknat dig
    Chanelll- Ja de kallas jag lyx haha...
    Williams mamma- passar ju honom riktigt bra ju.....Bra han kan låna av dig ibland då ju
    HAha eller hur ? ;P
    William 070824 & Pyret BF 101101
  • mzetterblad
    Belavon skrev 2010-07-10 21:20:55 följande:

Vår härliga bröllopsdag och magen den bara växer!
    GRATTIS

Idag åker jag och lilleman till Göteborg för att hälsa på min bror ! Blir nog en sväng att bada i havet med =)
  • mzetterblad
    Marinero skrev 2010-07-11 07:53:15 följande:
    Kul! Vart t Gbg ska ni? Vi ska dit med! Eller ja, nästan. Mina föräldrar bor i Partille (är uppvuxen där själv) så sambon ska spela innebandy i Alingsås med kompisarna sen ev ska han titta på fotboll hos en kompis ikväll och jag hoppas vi sover där. Sambon älskar sova hemma så han vill eg åka hem men jag älskar va där då de har trädgård och allt.

Nu har mina föräldrar hittat en köpare till sitt radhus med där de bott sen -83. De la ut huset på blocket för o se om intresse fanns och det har vart många som ringt på den och några som vart riktigt intresserade. Nu va det en mäklare och fotade och meningen va att det skulle komma ut i slutet på juli men nu behövs det inte. Paret som va där och tittade sa direkt att de vill köpa så de ska till banken imorgon. Nu hoppas jag att de hittar ett boende i Skövde som de pratat om, då kommer de 3 mil från oss
    Min bror bor i Mölndal, men han pratade om att vi skulle åka o bada i Askim (tror ja de heter)
  • mzetterblad
    Helen C skrev 2010-07-11 20:20:42 följande:

Annizsj- Min lillkille använder bara napp när han sover, och vill han ha den om dagarna så säger jag nej och de lyssnar han på. Men jag vill inte börja med allting på en gång.. Nu tar jag tag i de här med att han ska vara blöjfri och sen tar jga nappen....
    Men tror han blir blöjfri iaf innan liten kommer....

taniko-Ta en sak i taget, annars blir de jobbigt för honom, det e så jag gör....

Kicki- Jag tycker du ska köra på majsvällingen några dagar så får du se hur de blir....Inte säkert han e så hungrig i denna värme och de bästa e vätska just nu.Man vet ju själv att man inte orkar äta i denna värme...

Tror jag börjar få ischias i ena höften. Hade de med lillkillen och fy fan säger jag bara, de gör så förbannat ont sånt där, just nu e de lindrig, men jobbigt när jag ska upp från soffan och gå någonstans, ååååå inte så skönt, så väntar på att de blir värre....

Ichias i ena höften har jag med. Kommer o går lite.
  • mzetterblad
    Helen C skrev 2010-07-11 21:57:13 följande:
    mmmm känner de med... Men sitter jag en lngre stund så gör de mer ont... Jobbigt de här....

Bebis050810- Oj tänkte jag när jag läste ditt inlägg att din 5-åring fortfarande har napp... Men det e svårt att ta bort, men för hennes bästa och nu tänker jag på tänderna så vore de bra om du började nu.... Kommer vara jobbigt och skrikigt, men nån gång ska man ta tag i de...
    Min 3 åring började självmant att gå på pottan så de kommer, så ingen brådska med de
    Ja man ska röra sig mycket. Sa min bm! Simma är bra,
    Men de kan blir bättre sen när barnet flyttar högre upp i livmodern, kan vara för att dom ligger så lågt nu
  • mzetterblad
    Helen C skrev 2010-07-11 22:05:17 följande:
    Tycker min ligger högt nu för det e svårt att andas ibland....Jo jag går en hel del nu tycker jag...
    dom dagar jag vart stillasittande är det värre.
  • mzetterblad

Ser att ni pratar männens jobb.
    Nu jobbar ju inte min man på båt, men han kör lastbil (natten) Så han börjar 17.00 på eftermiddag och går av 08.00 på morgonen därefter sen, så sover han ju typ till 16.00 för att börja jobba 17.00 igen.

Så han går på idag, och går av onsdag nästa vecka, för att då vara hemma en vecka,

• mzetterblad
    Belavon skrev 2010-07-14 14:30:29 följande:
    Vad härligt att han får vara hemma en vecka efter att ha jobbat så länge!
    Ja det är verkligen skönt =)
    Det jobbiga är nog tror jag att ställa om kroppen hela tiden.
  • mzetterblad
    Belavon skrev 2010-07-14 14:36:34 följande:
    Ja precis det tycker jag med, fast min är ju borta så länge så det blir bara 6 gånger per år. Nu känns det bättre än igår för nu är redan borta. Det jobbiga är att säga hej då. Men vi har kontakt på mail och han brukar ringa en gång i veckan. Ibland kan jag tro att vi har en djupare relation när han är borta för vi skriver så mycket till varandra ;)
    Ja det kan jag förstå, plus att ni hinner ju verkligen längta efter varandra =)
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2