Inlägg från: mzetterblad |Visa alla inlägg
  • mzetterblad

BF November,2010 DEL 2

kicki08 skrev 2010-07-15 21:53:42 följande:
    hej tjejer
    Har inte varit inne på några dagar. Vi har varit bortresta hos mina föräldrar. Men nu är vi hemma igen
    Vad har hänt? Några RUL som gjorts eller könsUL?

Tänkte höra med er som har/haft syskonvagn. Vad rekomenerar ni? Vi kommer ju behöva ha och jag vet ju inget om dom alls. Svängbara framhjul? inte svängbara framhjul? vad är bra?
    Vi har ju en kombi bil men vill inte ha nån jumbostor vagn. Sen bor vi ute i skogen typ och det är bra om den inte går sönder när man kör den på grusvägar.
    Dålig på det här,.... sen får den inte vara någe dyr. Vi måste köpa en på blocket lr liknande.
    tips?
    Bor ni i skogen så hade jag tatt en vagn med 4 fasta hjul o inte svängbara. Det stog vi o funderade på när vi beställde våran, men eftersom vi går mkt i skogen så var det bäst med 4 fasta hjul.
    Vad för vagn kan du tänka dig och i vilken prisklass?
    William 070824 & Pyret BF 101101
  • mzetterblad
    Belavon skrev 2010-07-16 13:31:59 följande:
    Här är det mycket svalare idag. Skönt i alla fall för hundarna, de har nästan haft det kämpigt. Men här ska det trimmas lite hår på dem idag så de inte behöver ha det allt för varmt.

Själv var jag på Diggiloo igår och hade så otroligt trevligt. Inte för jag hade koll på hälften av artisterna men det var underhållande. Magen verkade också tycka det var kul för det var fullt ös när jag kom hem.
    Vad har ni för hundar?
    Våran vovve gillar inte alls värmen nu, kan ja förstå med den pälsen
  • mzetterblad

Jag hade JÄTTE stor mage med sonen när jag väntade honom.. det såg alltså ut som att jag bar på 3 st. och fick höra det hela tiden hur stor jag va o bla bla bla..

Men nu när jag är mindre denna gången så kommer "vänner" o kommenterar istället när jag ska skaffa mig mage?!?!?!?!? Hallå eller?
    Jag har mage, men bara att den är inte lika stor som sist.

• mzetterblad
    Helen C skrev 2010-07-18 17:17:14 följande:

Jag tycker jag bara har mage och väntar en tjej.... Hade bara mage med pojkarna och visst har jag hört att man blir bredare när mn väntar tjej, tänk om han såg fel haha. Nä alla får olika former på de och jag e glad att jag bara har mage och +8 kg....

Det känns som folk aldrig e nöjda, antingen för stor, eller för liten eller någonting annat

ja man är aldrig lagom!
  • mzetterblad
    Belavon skrev 2010-07-19 15:36:16 följande:
    Ja jag hoppas min man kommer att vara hemma, men eftersom han jobbar så långt borta och den lille kan ju vilja titta ut tidigare. Så jag har funderat på om han inte är hemma och hur jag vill ha det då. Men det är svårt eftersom jag inte har varit med om det tidigare. Jag kanske får ha lite backup planer på G i fall att, sedan hoppas på det bästa :)
    Har du ingen nära vän som kan medverka  isf?

Jag kommer ha med mig  min man och min bästa vän som ska kunna hjälpa mig på det sättet min man inte kan.
  • mzetterblad

Paris2006: Välkommen! :)
    Jag är 22 , har en son född Aug -07 och väntar nr 2 1/11 :)

• mzetterblad

Jag ser både framemot förlossningen med glädje och skräck.
    Visst det gör ont så in i helvete, men när man får upp den lilla skrynkliga bebisen på bröstet så är det värt varenda värk :)

• mzetterblad
    Marinero skrev 2010-07-21 22:41:01 följande:
    Absoluyt, och för mig va vartenda värk redan glömt!
    Verkligen! När man fick det där lilla knytet så var allt puts väck!
  • mzetterblad

Mamma Deborah: Grattis till körkortet !! =)

Taniko: Fyfan vilket jävla sätt!! Nej du verkar ha det bättre utan honom =/

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2