Inlägg från: kicki08 |Visa alla inlägg
  • kicki08

BF November,2010 DEL 2

Nya magbilder i mitt galleri för V 25

• kicki08

MissCh: Min mage är oxå svullen ovanför själva livmoderns slut. Det blir väl så att resten av magen hänger med ut när man har fått några barn kanske Detta ä rmitt tredje.

Bebis050810: Jag tror jag ska ha någe postafen någonstans. Tänkte jag skulle börja ta det när det sätter igång. Jag blir supertrött av det.... och det känns ju inge vidare med två barn och en kille som rustar huset för fullt :-\
    Men hellre det än att må illa.

trulsa: Hoppas verkligen inte du får någe mer besvär redan av foglossning. Det är inte roligt alls. Försök att röra på dig lite mellanåt om du tycker att du sitter mycket.

Annizsj: Usch Förkyld är INTE kul, speciellt inte i denna värmen heller. Hoppas du kryar på dig snart.
    Skönt att du har föräldrar som kan ta hand om dina barn ibland Så du får andas lite

Chanell: Jag känner som du. trots att det här är mitt tredje barn så har jag inte helt och hållet fattat det ännu. Det är nog för att man inte hinner tänka på det riktigt som med sitt första antar jag.
    Nu känner jag sparkar varje dag iallafall. Och hon börjar bli stark, för ibland skakar hela magen tycker jag hihi
    Har ni varit på köns UL ännu föresten?

• kicki08

Ska du börja jobba igen nu alltså?
    Det är lite jobbigt i början, man längtar hem. Men sen är det ju lite kul oxå. Om man trivs med sitt jobb då förståss
    förstår att du längtar till köns UL. vad tror du att det är? En tjej till?

• kicki08

Här har vi strålande solsken och dundervart idag med. Det MÅSTE ju regna snart tycker jag! Inte för att jag längtar efter regnet men för naturens skull, det är alldeles gult ute i gräset :-\

Om en stund drar familjen till stranden för att mysa några timmar. Dom har beachtävlingar på den stranden oxå så jag ska kolla mina kompisar när dom tävlar Saknar att tävla... men det får bli om ett par år igen kanske

• kicki08

Nu har det börjat regna här på kvällen. Sällan man längtat efter regn såhär
    Det gör trädgården gott Och rensar luften lite oxå.

Jag är oxå jättehängig och trött. nu påkvälle kom illamåendet igen Är så less på detta.
    Jag längtar inte bort sommaren... men man längtar ju efter bebisen. Och jag längtar efter att få må bra igen.

• kicki08

Helen C: Superfin mage ju! Inte skämmas för det. Var stolt. Det är vackert

NJsmamma: Superfin mage du med Alla har ju jättefina magar

Kram på er alla goa mammor

• kicki08
    Bebis050810 skrev 2010-07-18 21:21:37 följande:
    Undrar lite på det här med vikten, om nån har nån teori, om man bara har fått mage, inte direkt sen nån annan förändring på kroppen och gått upp 8 kg, vad är det då som väger så mkt?? inte kan väl magen väga så mkt!

Det där fenomenet funderar jag med på. Jag har knappat klarat av att äta på 25 veckor nu och ändå har jag gått upp 6 kg :-\ vad är det som väger?!

Fina magbilder !!

Jag vill oxå fixa min mage när jag är klar. Födande av 3 barn sätter sina spår vare sig man vill eller inte. Och det går inte och fixa helt och hållet med träning även om det funkar en bit.
    Problemet bara att det kostar så jäkla mycket.... :-\ Har du kollat upp något redan Helen C?

• kicki08

Min sambo jobbar oxå i närheten av där vi bor. Iallafall inte längre än 20 minuters  bilväg hemifrån. Så det är skönt, jag vet att han kommer vara allert när det börjar närma sig.
    Däremot är vårt orosmoln barnvakt! vi har inga släktingar alls närmare än 2 timmars bilväg bort. Och det är bara två av dom som inte jobbar. Mina föräldrar som är pensionärer och som säger att dom ställer upp, Men pappa åker ut och in på sjukhuset titt som tätt så man vet ju aldrig hur läget är där.....
    Sambons föräldrar jobbar och ingen av dom kan släppa allt och bara åka. Alla kompisar har småbarn redan och kan inte heller bara släppa.
    Så det är oroligt känner jag gällande det. Det får nästan bli som det blir och hoppas att det blir rätt tillfälle förlossningen sätter igång.

• kicki08

Kindtänder är INTE kul! Vår 1 åring har kämpat länge med en kindtand. Har varit grinig, dregglig till max och jättelös i magen. Nu när den äntligen är ute och ser vi att nästa kindtand är på väg! :-O
    Herregud! Kan han inte få en paus stackaren... Nu är han snorig och TOK grinig igen. Inget man gör duger.

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2