Inlägg från: kicki08 |Visa alla inlägg
  • kicki08

BF November,2010 DEL 2

Inget magsov här. Det kanske skulle funka... men det känns väldigt obehagligt att känna den där hårda knölen i magen. och sen trycker det konstigt. Så nä... Men jag ligger väldigt gärna på sidan och liksom lite på magen om ni förstår vad jag menar

Sassa: Jättefin mage. Häftig bild med foten

Chanell: Du hade oxå jättehäftiga bilder. Va coolt att ha sånna tydliga bilder. Själv fick jag bara på ansiktet i profil, men det va sött det med

Igår var jag på bio med stora sonen. Shreck i 3D. Jäklars... När jag kom hem mådde jag så illa så jag trodde jag skulle kräkas när som helst. trodde nästan jag blitt magsjuk... för det är väl inte helt normalt att må så i v 27.
    När sambon berättade att man i vanliga fall faktiskt kan bli illamående av att titta på 3D länge.
    Och är man gravid och känslig ändå så kan det nog vara därför jag mådde illa.
    Fick i mig lite yoghurt till slut och mådde bättre iallafall. Fy fasen.... Inge mer 3D för mig...

• kicki08

Chanell: Olivia blir säkert en superbra storasyster
    Jag är ju nere i tvåsiffrigt, 96 dagar kvar. Minns att förra gången vi gick under 100 strecket så kändes det som att det var nära. Hittills har jag inte haft tid att tänka på att jag är gravid. Men nu börjar Theos rum så smått ta form och borde vara klart om ett par veckor. Då kommer jag alldeles säkert lugna ner mig lite och börja tänka lite mer på bebisen imagen oxå
    Nu börjar vi längta på allvar efter vår lilla tjej i magen Ett par kompisar till oss fick en liten tös igår natt

• kicki08
    popcornplaya skrev 2010-07-30 19:21:35 följande:
    Jag orkade inte åka till henne idag och göra klart klänningen och då blev hon skitsur och så blev jag skitsur och så ställde sig min mamma på hennes sida...... Ja i den stilen var det. Jag orkar bara inte med sånt just nu.

Sen kan jag bli så trött på personer som inte fattar att man kanske inte alltid har samma ork nu när man är gravid och speciellt inte när man gått och blivit lite krasslig som jag är idag.
    Konstigt att dom blev sur på dig.... Jag menar, det är ju ditt bröllop. OCH du är gravid. Dom borde ju stötta dig istället tycker jag.
  • kicki08
    MammaDeborah skrev 2010-07-30 23:19:13 följande:
    Maddie72: Höjden av otur verkligen! Men försök tänka positivt, det kunde varit värre :) Ta hand om dig och magen nu. Det andra läker!

Jag har haft en skön men väldigt ensam kväll. Har saknat karln mer än barnen. Får man skriva så? Barnen är hemma med mig dygnet runt så det är lite skön avkoppling både för mig och dem tror jag. Men mannen är min stora kärlek i livet och jag känner mig halv utan honom..
    Men nu ska jag sova. Imorgon bitti väntar lite mer målning och sen 1,5 h körning till svärföräldrarnas fritidshus där jag möter upp man och barn :)
    Och bredvid mig ligger Katerina Janouchs bok Bedragen och väntar. Härligt att få lite tid att läsa :)
    JA man får skriva så. Jag älskar mina barn mer än livet självt. Men när jag är själv så är det min sambo jag saknar. Det är inget konstigt alls tycker jag. När man får barn är ju inte tid med sin sambo någon lyx direkt. Man får ta det man får. Så jag hänger med helt!
    Marinero skrev 2010-07-31 09:47:14 följande:
    Grattis till dig med då

Åååh seriöst, hur kan man svettas såhär? Det bara rinner! Svettas ni mkt? Jag svettade abs inte såhär med Olivia!
    Svettas JA! Herregud säger jag bara! Det känns som jag har svallningar ibland lr nått. Sambon funderar ibland vad som är fel på mig Han ligger och fryser på nätterna medan jag ligger och njuter av korsdraget och dom 12 graderna ute hihi Knäpp man är.
  • kicki08

Ja det känns verkligen som att den är slut..... Surt när det bara blev 3 veckors sommar i år. Känns värdelöst. Men är det bara en 20 grader och lite sol då och då under dagen så tycker jag det är perfekt

26+3 (v 27) idag Det går verkligen fort nu. Jag räknar nog BF som 40+0. Det gör min BM oxå tror jag. Sist jag var där var jag 24+6 och ansåg mig vara 25 veckor gången. Men hon pratade om att jag var I v 24 hela tiden. :-\ Jag vet inte hur dom räknar.....

• kicki08

Hej tjejer

Hoppas allt är bra med er. vi är på semester hos släkt i Hudik några dagar så jag har inte varit inne sedan i lördags tror jag
    Imorrn åker vi hem igen så då ska jag försöka läsa igenom allt

• kicki08

Går in i V 28 idag. Det går undan här!

Chanell: Vi har bestämt oss för Agnes vi med faktiskt. Det är det enda namnet vi kommer överrens om

Helen C: Jag skulle nog vilja träffa denna nya flickvän just pga få veta vem det är som ska umgås med mina barn så pass mycket. Så gjorde jag när min grabbs pappa träffade en ny tjej. Jag träffade henne, tog i hand och vi pratade lite. Det kändes bra

• kicki08

chanell: Det är jättefint. Min mammas mormor hette Agnes så det passar jättebra. Sen blir det maria i mellannamn för så heter både jag och min farmor. Så Agnes Maria

popcornplaya: Nä fy fasen! Niferex höll jag på att kräkas av. Mådde illa hela tiden av de.. Fast blutsaft är inte direkt gott... Men hellre en slurk av det än niferex.

Vissa dagar mår jag så jäkla mysko. det är som att jag har tungt att andas och är konstigt yr och flåsig. Dom dagarna pallar jag knappt nånting. Nån som känner igen det?

• kicki08

23 år!!!! Ojdå... Är man redo att ge sig in i ett förhållande med barn då tro.... det var nog inte jag när jag var 23....

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2