Bebis050810 skrev 2010-07-24 10:07:15 följande:
Fan va trött o förb. jag är!! Mjölkroboten sambon har, har ringt och larmat hela natten!!! han har 2 st och de har ringt och larmat omvartannat, typ var tionde minut i nån timme sen uppehåll nån timme sen sätter det igång igen! så jag har fått höra på den där mobilsignalen och sen robotrösten i stort sätt hela natten! sambon sover så hårt att han inte hör nånting. det är ju hans jobb liksom, han som ska sköta det men han vaknar inte. Jag va så arg på morgonen då vid 6 när den hade stört mig hela natten, då äntligen gick han upp med orden "tjurig jävla kärring" tack
dessutom är liten fortf. sjuk och febrig, femte dagen nu med feber, hon sover så dåligt och gnäller och gråter och kan inte komma till ro, så jag sover så dåligt pga det med! sen ska jag orka ha barnen hela dagen själv, då måste jag få sova! sambon är ju aldrig hemma, jag har ju alltid barnen själv. Gaaaaah!!

Fy fasen! Hur fasen kan man börja dagen med att säga så till sin tjej.

Hoppas verkligen han ber om ursäkt.
Förstår att du är riktigt trött och sliten. Har ni ingen semester snart tillsammans?
Det känns lite som att jag och sambon hittat tillbaka till varandra igen nu när vi haft semester

Inte för att vi glidit isär liksom men. Man är ju trött och sliten och orkar inte kanske med varandra på samma sätt annars. Nu är allt som det var förr igen. Underbara semester