Inlägg från: kicki08 |Visa alla inlägg
  • kicki08

BF November,2010 DEL 2

Bebis050818: Superfin mage! Och brun har du blitt oxå jag har fortfarande kunnat sola baksidan så jag är alldeles blek där och brun på framsidan hihihi

Kl 11.30 idag ska jag till BM för att mäta magen och lyssna på hjärtljuden för första gången Spännande.

• kicki08

Tillbaka från BM. 25 fulla veckor

Socker: 5,1
    BT: 125/75
    SF: 24 cm
    Vikt: +5 kg
    Hjärtljuden låg runt 150 slag/minut

Allt såg jättebra ut. Skönt. Nästa besök är inte förän 12 augusti. Men jag tycker det är rätt skönt att inte ränna där titt som tätt. Det är lite jobbigt i slutet när man åker dit varannan vecka. Men det är bra att dom har kollen på en

• kicki08

OJ! Kollade tillbaka nyss när jag väntade Theo och då hade jag SF mått 25 i V 24!!!
    Jag är alltså lite mindre denna gång. SF mått 24 i V 25. Skönt det då

• kicki08

Helen C:  Jag tycker det är skitfint med gravidmagar på andra. Men på mig själv tycker jag det ser hemskt ut. Jag känner mig bara jäkligt fet och äcklig rent ut sagt. Men när jag ser andras magar, som era, så tycker jag det är såååå fint. Konstigt det där Man är aldrig nöjd med sig själv.

Min kille vill gärna ha mycket sex. Och det har jag inget emot i vanliga fall. Men nu har jag börjat få rätt mycket sammandragningar på dagarna. och när man får orgasm så får jag ofta jobbig sammandragning som nästan tar andan ur mig. Vilket gör att man drar sig lite för det.....
    Nån mer som har samma?

• kicki08

MammaDeborah: tror det är vanligt med väldigt konstiga drömmar när man är gravid... Speciellt nu när man kommit till andra halvan av graviditeten. Då är nog sömnlöshet en vanlig grej. Minns att jag sov så jääääkla kasst förra gången och drömde skitmysko grejjer. Om att min bebis föddes och var ett skelett mm :-\

Än så länge så sover jag hyffsat tack å lov. Men det kommer nog bi värre när man blir lite tyngre och har svårt å röra sig i sängen.

popcornplaya: Fy fasen för onti fogarna! Det är PEST! Och redan oxå.... Har du fått ett sånt stödbälte att använda?

• kicki08

Tösen i magen är SJUKT aktiv just på kvällarna. Igår stökade och bökade och sparkade hon så jag kunde inte sova på jättelänge. Nu börjar sparkarna bli så pass hårda så man blir störd av dom
    Men det är ju mysigt oxå

• kicki08

Ja det känns som det är mycket flickor i denna tråden Härligt

Är i V 26 nu och känner för första gången i graviditeten av foglossning. Just idag faktiskt. Det molar rejält nu på kvällen, inte alls skönt Jag hoppas verkligen inte det kommer fortsätta. Förra gången klarade jag mig helt utan foglossning hela grav.

• kicki08

Frogster: Va underbart Önskar er alla lycka nu framöver Kram

Chanell: P&T verkar ju vara en helt okej vagn. fast isåfall twin vagnen. Tvekar väldigt i att det skulle fungera att ha en under och en över. Om theo sitter under kommer han sparka som en dåre på sätet framför :-\
    vi kommer försöka hitta något på blocket så småningom. Än så länge har vi inte hunnit ta tag i det. Rusten av Theos rum är i full gång och måste göras klart först. Alltid är det något ...
    Men nu har jag börjat längta på allvar efter bebis

• kicki08
    Bebis050810 skrev 2010-07-24 10:07:15 följande:
    Fan va trött o förb. jag är!! Mjölkroboten sambon har, har ringt och larmat hela natten!!! han har 2 st och de har ringt och larmat omvartannat, typ var tionde minut i nån timme sen uppehåll nån timme sen sätter det igång igen! så jag har fått höra på den där mobilsignalen och sen robotrösten i stort sätt hela natten! sambon sover så hårt att han inte hör nånting. det är ju hans jobb liksom, han som ska sköta det men han vaknar inte. Jag va så arg på morgonen då vid 6 när den hade stört mig hela natten, då äntligen gick han upp med orden "tjurig jävla kärring" tack
    dessutom är liten fortf. sjuk och febrig, femte dagen nu med feber, hon sover så dåligt och gnäller och gråter och kan inte komma till ro, så jag sover så dåligt pga det med! sen ska jag orka ha barnen hela dagen själv, då måste jag få sova! sambon är ju aldrig hemma, jag har ju alltid barnen själv. Gaaaaah!!
    Fy fasen! Hur fasen kan man börja dagen med att säga så till sin tjej. Hoppas verkligen han ber om ursäkt.
    Förstår att du är riktigt trött och sliten. Har ni ingen semester snart tillsammans?

Det känns lite som att jag och sambon hittat tillbaka till varandra igen nu när vi haft semester Inte för att vi glidit isär liksom men. Man är ju trött och sliten och orkar inte kanske med varandra på samma sätt annars. Nu är allt som det var förr igen. Underbara semester
  • kicki08

Ja det förbaskade kissandet hela tiden! Jag tycker jag är kissis hela tiden. Och det blir en 2-3 ggr per natt *suck*
    Som om man inte vore trött redan....

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2