Inlägg från: kicki08 |Visa alla inlägg
  • kicki08

BF November,2010 DEL 2

taniko: Sånt där är så svårt. När man har kommit så pass långt att man insett att det aldrig kommer bli bättre och att man behöver komma fri för att må bra igen. Så var det för mig med mitt ex. Bara det att han inte hade insett det alls och det gjorde ju allt svårare. En otroligt tuff separation med ett krig som varade 1 år ungefär innan det började lugna sig lite. Men nu, 5 år senare är vi otroligt lyckliga på varsitt håll. Och bättre föräldrar till vår son än vi någonsin var då.
    Det är svårt att försöka få honom att förstå att detta är det bästa för er och ert barn.  Han har inte kommit lika långt i tankarna som du har. Det enda du kan göra nu är att stå på dig i ditt beslut och gå vidare med det. Sen kommer tiden visa honom att du har rätt. Och det kommer förhoppningsvis bli bra längre fram för er båda
    Kram kram!

• kicki08

Popcornplaya: WOW va vackra ni är! Kan du inte lägga ut lite fler bilder så man får se Det är så vackert med bröllop
    Kram på er!

• kicki08

jeppjepp: Det låter ju inte alls bra det där! :-\ Hoppas verkligen det lugnar ner sig. Det känns ju kanske som att du kommer att få bebbe lite tidigare än väntat ändå. Men hoppas att bebis vill stanna några veckor till iallafall. Kram

sammandragningar har jag med rätt ofta nu. Och nu har dom börjat komma tillsammans med mensvärk. Men min magkänsla säger mig att det inte är någon fara. Skulle dom komma ofta och tätt däremot så skulle jag nog bli orolig. Men det gör dom inte så jag tänker inte på det så ofta. Förvärkar kan ju börja märkas av vid den här tiden om man är omföderska

Går in i V 29 idag!

• kicki08

Men 1.2 miljoner kronor bara?!! Här i Gävle får du inte ens en 1 plans villa med 4 rum och kök för 1.5 miljoner :-\

• kicki08

Absolut! Jag vill gärna se bilder vi ska ju gifta oss vi med, fast inte förräns sommaren 2012 tyvärr... vi vill tidigare men vet inte om vi har råd. Det enda kriteriet jag har är att jag vill ha med alla mina nära och kära på vår dag. Sen resten är inte så viktigt känner jag. Så har du några tips på billigt så är jag glad för dom

• kicki08

Ni som fick hjälp med sånt, fotografering och sånt av vänner. Tog dom något betalt då eller gjorde dom det gratis åt er?
    För jag vet inte om jag har så många vänner som skulle ställa upp HELT gratis... :-\

• kicki08

jojo: Ja det är ju sjukt det där! Bara för att det kallas brudbukett så ska det helt plötsligt kosta multum! Men det finns ju buketter som ser ut som sådana och här hälften så dyra. Konstigt....

Jag har inte alls haft någon kraft att kolla på bebiskläder ännu. Har ju en massa vi lånat ut till sambons syster. Vet inte när vi får tillbaka dom heller. Men det börjar väl bli dags att ta tag i det antar jag. Det och syskonvagn...
    Är det någon som har erfarenhet av babytravels syskonvagnar?
    Det skulle ju vara bra att ha en sån vagn där man kan ha Theo framåtvänd och bebisen mot mig liksom.
    Finns det sådanna? Eller måste man ha dom åt samma håll?

• kicki08

Bebis: Men du... nu räcker det väl ändå. Herregud vilken jobbig kille Kram på dig!

• kicki08

Tjingeling

mvc besök idag

BT: 125/75
    Järn: 105 (blev tvingad å börja äta järnisar....)
    SF: 27 cm!! Har ökat 3 cm sedan sist. Ligger lite lätt ovanför medelkurvan
    Hjärtljud: Mellan 140-150 slag/minut
    Vikt: + 6 kg sedan inskrivningen

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2