• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • kicki08

Helen C: Hihi, ja sånna dagar kan jag med ha. Tur att sambon jobbar rätt mycket så det brukar inte gå ut över honom oftast.
    Men just dom dagarna har jag svårt att klara av en massa pussande och sånt oxå. Jag kan känna mig irriterad när han börjar pussas och ska kyssas. :-\ Knäpp man är ibland

• frukarlssonn

Helen C: jag vet precis va du talar om! Hle aförst adelen av denna graviditet har jag vart överjävlig vissa dagar mot sambon. Det har vart rätt påfrestande för förhållandet och jag vill ju inte va så men jag kan INTE hjälpa det Men nu iaf har det blivit mkt bättre, tur det

Kicki: vi har samma diskussion hemma, men här är det jag som vill gifta mig borgerligt OM vi gifter oss. Har ju inte vart läge för det än men iaf vill sambon prompt isf gifta sig i kyrkan. Ja vi får se va det blir. Men hade ni satt ett datum eller hur va det?

Nu ska vi ut i solen och köpa glass.

Förresten ang huset så har vi lagt ett bud på det vita tegelhuset nu Tungan ute Men såklart va vi ju inte ensamma om att buda Men de hade lagt sig ganska långt under, vi ber och bönar att de inte vill gå upp mkt till!!!

♥ Olivia 090610 ~ Bf 101112 ♥
  • frukarlssonn

Kicki: glömde skriva att du inte är knäpp! Vi har alla önskemål om hur vi vill ha det när vi gifter oss. Min sambo är ju den som vill gifta sig i kyrkan

• kicki08

Chanell: Vi skulle ju gifta oss juni nästa år. Men eftersom jag blev gravid så vill jag skjuta på det. Vi vill hinna spara ihop pengar ordentligt och det är svårt när en är föräldraledig. Sen vill jag gärna försöka hinna komma i någolunda form innan jag ska klämma in mig i klänning
    Så vi har sagt maj/juni 2012 istället. Inget fast datum ännu men det kommer väl.

Ja det här med borgeligt eller kyrkan spelar ingen roll för mig alls. Det enda det handlar om är att jag vill ha släkt och vänner runt mig och göra det till en rolig dag och fest
    Jag skulle gärna gifta mig ute. Men det är ju svårt för då måste man ju ha 100 koll på vädret... och vem har det :-\
    Jag vill inte gärna gifta mig när jag är gravid liksom.... Jag vill ju oxå kunna njuta av lite champagne och sådär. Vi tar det där sen tycker jag så vi kan göra det till vår dag

• Helen C

När sambon pussar mig när han ska gå som idag till jobbet så vänder jag bara upp kinden, känner mig så taskig, men va gör man. Vill liksom inte. Skulle kunna säga ett och annat till honom tror jag när jag e på sånt här humör, men tur man inte har sånt här humör hela tiden...

Ja värst va i början av graviditeten, ååååååå blixtrar och dunder haha

Chanelll- Håller tummarna stenhårt för er...

• frukarlssonn

Nä vi gav oss. Dom budade över vår smärtgräns Men tack för tumhållningarna. Vi får se va som händer med det andra huset. Men där har det vart elva olika fam och kollat, några ska dit på onsdag igen och kolla. Kommer väl bli värsta budgivningen där med

• Helen C

Det är det som e så tråkigt med dessa visningar att dom kanske har 2-3 visningar innan de händer något, därmed att de blir mycke folk vid budgivningen och då vet man att vi kommer inte ha en chans

• Hedi

Tankio: skönt att det gick bra pa RUL

Bisquit: Samma till dig skönt att allt sag bra ut!

Chanell: Hoppas att de andra inte gar högre och att ni far huset, spännande.

Haha det där med smaskande klarar jag inte av i vanliga fall heller. Igar at min man rädisor framför tv:n jäklar var det tuggades usch klarade inte av det sa han satte sig i arbetsrummet.

Ska snart iväg pa organ screening är nervös. Emmie ska sova hos svärmor, sa mannen och jag ska passa pa att ga ut och äta.

• frukarlssonn
    Helen C skrev 2010-06-21 16:44:19 följande:
    Det är det som e så tråkigt med dessa visningar att dom kanske har 2-3 visningar innan de händer något, därmed att de blir mycke folk vid budgivningen och då vet man att vi kommer inte ha en chans
    Ja verkligen. Nu känner vi ju en aningen tidspress med men vi kan ju inte köpa ett hus när det inte känns hudnra. Då måste vi helt enkelt sätta os i en lgh så länge, även fast det verkligen inte är det vi vill, men kanske har vi inget val!

Hedi: tack, det hoppas vi med! Det enda som oroar mig med det huset är att det är sprickor i väggarna som enligt mäklarn är helt "ofarligt" och att det är vanligt i trähus då de är "levande". Men enligt min pappa skulle det inte va vanligt och tyckte de va ett varningstecken. Åh det fattas väl bara... Ja vi får se... Isf måste man ju besiktiga huset och då framkommer det ju om hur allvarligt det är.
  • Helen C

hahah vi e verkligen snälla mot våra karlar ibland... Men dom ska veta hur det e att vara Gravid...

Hedi- Skönt med lite egen tid....

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2