• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • NJsmamma

kicki, vilken fin mage En annan ser ju ut som en svullen ballong, magen har växt enormt mycket dom senaste 2 veckorna.. 

• frukarlssonn
    kicki08 skrev 2010-06-21 22:16:26 följande:
    Jag är rätt förvånad själv över att den inte är större än den är faktiskt... Med tanke på att det är nr 3 och att det inte är så länge sedan jag fick barn... Men ja, den exploderar väl sen. Jag hade en jättemage sist
    Fin mage
    Kinne79 skrev 2010-06-21 22:20:10 följande:
    Nja, vi är i Helsingfors och hälsar på mannens bror, men han jobbar bara här tillfälligt.
    Har aldrig varit i Finland förrut så det ska bli kul att gå ner på stan imorgon.
    Aha ok Åh va avis jag blir! Det är så fint där! Har massor av släkt i Helsingfors! På midsommar kommer min farbror och hans sambo från H-fors och hälsar på
    ♥ Olivia 090610 ~ Bf 101112 ♥
  • Helen C

chanelll- ja vi får hoppas hygienen e bra=)

Kicki- magen va fin iaf och e lite avis... hihi

• Kinne79
    Marinero skrev 2010-06-21 22:22:11 följande:
    Fin mage
    Kinne79 skrev 2010-06-21 22:20:10 följande:
    Nja, vi är i Helsingfors och hälsar på mannens bror, men han jobbar bara här tillfälligt.
    Har aldrig varit i Finland förrut så det ska bli kul att gå ner på stan imorgon.
    Aha ok Åh va avis jag blir! Det är så fint där! Har massor av släkt i Helsingfors! På midsommar kommer min farbror och hans sambo från H-fors och hälsar på
    Har du några tips på roliga affärer?  (Som inte finns i Sverige)
  • kicki08

Jag tycker alla har superfina magar jag Jag tycker gravidmagar är superfina och härliga. Stora som små Och man ska vara stolt tycker jag över den
    Kram på er tjejor

• Bebis050810

Nu har jag läst igenom hela tråden som skrivits idag, kul att vi är så aktiva här inne!

Grattis till er som ska gifta er!!

Nu ska jag lägga mig, sååå trött!

(¯`°?.¸ ♥ Mamma 2005 och 2008 BF 10/11-10 ♥ ¸.?°´¯)
  • frukarlssonn
    Kinne79 skrev 2010-06-21 22:25:07 följande:
    Har du några tips på roliga affärer?  (Som inte finns i Sverige)
    Jag har tyvärr inga tips för de va så längesen jag va och shoppade i centrala Helsingfors, men sambon har lite tips då han har ett ex där och som ÄLSKAR att shoppa

Han frågade henne över msn nu och det ska finnas ett stort köpcenrum som heter Kamppi och där ska tydligen finnas ngn affär som heter Noa Noa. Om man gillar romantiska kläder. Känner iofs igen namnet, finns inte den i Sverige med?

Burn Hill, ska tydligen finnas moderna kläder där. Ligger i centrum i samma köpcentrum.

Fler kom hon inte på just nu, men det köpcentret ska tydligen va bra
    ♥ Olivia 090610 ~ Bf 101112 ♥
  • Hedi

Popcorn: Kul med en flicka grattis, nu far ni ocksa en av varje.

Vi har ocksa gjort det stora ul idag och allt sag jättebra ut  och idag sag man väldigt tydligt
    att det är en kille. La in en bild i mitt galleri om nagon vill titta.

• Rosen

kicki: superfin mage! önskar att min såg ut så där....

heidi: nä ingen tvekan där hihi häftigt. grattis till en liten kille Hjärta

• Frogster

Halloj på er!
    Nu var det ett tag sen igen... Ska försöka mig på att läsa ikapp! =)

Vilken underbar mage du har Kicki!
    Min är nog ungefär lika stor. Men ser större ut tack vare bilringen som är ytterst! Haha

Vilka fina ul-bilder Hedi!
    Häftigt att ni fick se könet så tydligt! Var ju verkligen inget snack om att missta sig utifrån den bilden!

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2