Helen C skrev 2010-06-22 10:37:53 följande:
E så ledsen idag...
Min sambo får sex så han inte behöver klaga.... Vi hade sex i lördags två ggr.. jag gick och la mig igår kl 11, men kunde inte sova för hade en konstigt känsla i magen. Sambon satt uppe till 2 inatt för han spelat poker, han lägger sig och jag kliver ut i hallen(sover inte samma rum pga hans snarkningar) står i hallen och hör hur han drar i den. Jag har sagt de OK om de går fr många dagar emellan sex som en vecka eller så, men två dagar. Hjärtat slog i 220 och blev besviken på något sätt.... Varför liksom. Får han inte tillräckligt?? Men de får han.Han va sugen sa han... Men e ledsen ändå. Det är OK, men när man hör han...
Jag skulle oxå blivit mkt ledsen om min sambo gjort så, jag tror aldrig han gör det även om det går länge mellan ggr, jag är inte särskilt sugen alls denna graviditeten men gör dem mkt för sambon... men när man väl börjar är det ju såklart skönt.
här blir det max 2 ggr i veckan... i början när jag mådde så illa o va trött o orolig gjorde vi inget från vecka 5 - jag va på ul i vecka 13!! men jag vågade inte var så rädd för missfall....
2 ggr på en dag, hur pallar du?
Jag skulle inte känna mig helt nöjd med att min kille drog i den om han får sex så ofta som 2 ggr i veckan, så känner jag iaf.
------
Jag har bestämt mig för att röra mer på mig nu, så nu försöker jag gå promenad minst en gång varje dag, går 30-45 minuter med liten i vagnen och stora cyklar. Vill ha lite bättre kondis och inte gå upp så mkt!
Går in i vecka 20 idag, (19+0) pga att jag blev tillbaka flyttad 5 dagar igår på rul....
Nu väntar kaffe o mackor

men var sjutton e solen.............?