• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • frukarlssonn
    popcornplaya skrev 2010-06-22 08:12:50 följande:
    Tack för alla grattis Skrattande

Jag kommer gå loss på rosa grejer den här graviditeten, älskar rosa Tungan ute

Idag ska jag iväg till mvc igen på besök. 9:45 närmare bestämmt. Har varit så inne i det här med ultraljudet igår så jag hade helt glömt bort det men kom på det igår kväll som tur var. Ska bli intressant att åka dit ensam med sonen den här gången. Annars har jag haft sambon med mig dit. Det är ju inte det roligaste en tvååring vet att sitta still i ett rum och lyssna på en tant som pratar....hehe
    Här har du en till som ÄLSKAR rosa Mycket av Olivias kläder går i den färgen så blir det en pojk är det ju en del som inte kommer återanvändas Flört
    ♥ Olivia 090610 ~ Bf 101112 ♥
  • kicki08

Det vore så jädrans kul å få ge sig hän och bara tokshoppa rosa och rött :-P Älskar oxå rosa och tycker det finns så mycket sött å fint på tjejhyllorna.
    Men eftersom BM inte ville skriva kontrakt på att det var en tjej utan bara var rätt så säker. Så ska jag nog inte göra det tror jag. Man har ju hört om folk som fått fel och ut kom det andra könet

• frukarlssonn
    kicki08 skrev 2010-06-22 08:51:35 följande:

Det vore så jädrans kul å få ge sig hän och bara tokshoppa rosa och rött :-P Älskar oxå rosa och tycker det finns så mycket sött å fint på tjejhyllorna.
    Men eftersom BM inte ville skriva kontrakt på att det var en tjej utan bara var rätt så säker. Så ska jag nog inte göra det tror jag. Man har ju hört om folk som fått fel och ut kom det andra könet

Haha ja de har ju faktiskt hänt att det felat där fast det inte är så vanligt Flört
    ♥ Olivia 090610 ~ Bf 101112 ♥
  • NJsmamma

Hedi: Härligt att allt såg bra ut på rul och javisst syns det väldigt tydligt vad det är
    Chanelll: Spännande med könsul inbokat, bara att räkna ner

Är ganska nyss hemkommen från könsul på emma ul-klinik, det blir en pojke Bild finns i galleriet.. Så nu får vi en av varje, jättemysigt!! Det var verkligen hur trevligt som helst där på kliniken, barnmorskan tog sig verkligen tid och kämpade för att vi skulle få en bra profilbild, han var väl mindre road av att lägga sig som hon ville hihi:) Men vi fick med oss 14 bilder och dessutom alla bilder på en cd-skiva Värt alla pengar i världen att få se honom!!

• NJsmamma
    NoahLeah skrev 2010-06-22 09:39:11 följande:
    Vilket toppensjukhus, fick en tid kl 13 för att kolla så allt är okej.
    Vad skönt att ni fick tid så snabbt, hoppas det "bara" är något lindrigt, det går ju mycket förkylningar med halsont och div nu..
  • Helen C

E så ledsen idag...
    Min sambo får sex så han inte behöver klaga.... Vi hade sex i lördags två ggr.. jag gick och la mig igår kl 11, men kunde inte sova för hade en konstigt känsla i magen. Sambon satt uppe till 2 inatt för han spelat poker, han lägger sig och jag kliver ut i hallen(sover inte samma rum pga hans snarkningar) står i hallen och hör hur han drar i den. Jag har sagt de OK om de går fr många dagar emellan sex som en vecka eller så, men två dagar. Hjärtat slog i 220 och blev besviken på något sätt.... Varför liksom. Får han inte tillräckligt?? Men de får han.Han va sugen sa han... Men e ledsen ändå. Det är OK, men när man hör han...

• Hedi

Njsmamma: Va roligt, precis som här da. Har du börjat vänja dig vid tanken än? jag tycker det är jättekul att fa en av varje men väldigt ovant pa nagot sätt.

Kicki: Synd att ni inte fick nagra bilder med er den gangen.

Chanell: Kul att ni bokat en tid, det är ju sa kul att fa veta .

Taniko: Sjukvarden börjar bli bättre i Sverige det är väldigt roligt. Hoppas att han blir bra snart.

Ja vi fick en väldigt bra bild, det är ju en spec-klinik sa de har väldigt bra upplösning ocksa. Vi skulle fatt med oss en 3D-bild men bebisen lag med ansiktet för nära moderkakan sa det blev tyvärr ingen bra bild. Allt är gratis .

Det kommer bli lite trakigt att inte fa använda alla fina klänningar igen. O andra sidan sa är min dotter född i April och nästa kommer ju i Nov sa det hade förmodligen inte stämmt sa bra med storlekarna ända. Det finns ju väldigt mycket fina saker till pojkar ocksa.

• Hedi

Helen: Hm alltsa tänk sa här, om du skulle bli sugen och du inte ville störa din man. Da gör du ju det själv just för att du inte vill störa och inte för att du inte vill ha din man.

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2