• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • Helen C

God förmiddag!!
    Här har lillkillen feber och vattenkoppor, mindre kul i denna värme, men skönt när det e klart sen...
    Nu ska vi plocka och dona här hemma

• Vi 2 blir 3

Jäså där ser man, FL har fått en make-over? eller är de min dator som inte mår bra?

• frukarlssonn
    Vi 2 blir 3 skrev 2010-07-01 10:57:05 följande:
    Jäså där ser man, FL har fått en make-over? eller är de min dator som inte mår bra?
    Haha ja de tänkte jag med men ser de likadant ut där så är det nog inte våra datorer som blivit sjuka
    ♥ Olivia 090610 ~ Bf 101112 ♥
  • Vi 2 blir 3
    Marinero skrev 2010-07-01 11:01:18 följande:
    Haha ja de tänkte jag med men ser de likadant ut där så är det nog inte våra datorer som blivit sjuka
    hahha:P de såg ju så konstigt ut, ingen sådan där "superhet" design utan väldigt stel och fyrkantig därav min rekation ^^ hahahaha ;P men då så! Inga virus här vad vi vet ;)
  • frukarlssonn
    Vi 2 blir 3 skrev 2010-07-01 11:02:18 följande:
    hahha:P de såg ju så konstigt ut, ingen sådan där "superhet" design utan väldigt stel och fyrkantig därav min rekation ^^ hahahaha ;P men då så! Inga virus här vad vi vet ;)
    Ja precis För det har hänt att jag kommit åt en knapp så jag råkat ändra en inställning. Men dåså de va skönt att det inte va härifrån iaf
    ♥ Olivia 090610 ~ Bf 101112 ♥
  • popcornplaya

Hej i värmen!

Vilket väder det är idag, jag svettas som en gris och sonen verkar tycka att det är jobbigt när det är varmt han också. Men när han sovit sin middagslur så drar vi till stranden. Ska bli gott att få svalka sig lite.

Jag tyckte också det var lite skumt med fl idag haha, inte så värst lyckad design kanske. Den ser lite klinisk ut.

Älskade Philip 080716 och en liten flicka BF 101121(sarahsbaby.blogg.se)
  • Annizsj

Williams mamma- aha, då har ni en anledning till att det är som det är. Våran 3- åring är helt nappgalen, heljobbigt. Ge dem till jultomten, kattungarna på Skansen är inget som funkar. Vi kommer nog vara tvungna att köra den hårda vägen- slänga dem

• Kinne79
    Annizsj skrev 2010-07-01 16:22:29 följande:
    Williams mamma- aha, då har ni en anledning till att det är som det är. Våran 3- åring är helt nappgalen, heljobbigt. Ge dem till jultomten, kattungarna på Skansen är inget som funkar. Vi kommer nog vara tvungna att köra den hårda vägen- slänga dem
    Se det från den ljusa sidan. Hade han varit tumgalen hade det inte gått att slänga tummen.
  • Helen C

Tycker så synd om lillkillen. Hela ansiktet e full med prickar och hög feber...

Har iaf rensat mitt ena förråd, och de va ju en hel del som man slängde, att man samlar på sig så mkt skit egebtligen...

• NoahLeah

Hej hopp...nu har jag påbörjat min 5 veckor långa semester..känns underbart.
    Imorgon åker jag o lillkillen in till stan där vi ska låna en lägenhet över helgen, lördagen ska vi spendera på Skansen.

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2