• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • NoahLeah

Problemet är ju att jag har en sån tjockmage så jag ser gravid ut utanatt vara det, känns pinsamt att se sån ut o sen bara vara i vecka 12.
    Allt är väl allmänt bajs just nu.

• Rosen
    NoahLeah skrev 2010-05-09 11:14:53 följande:
    Problemet är ju att jag har en sån tjockmage så jag ser gravid ut utanatt vara det, känns pinsamt att se sån ut o sen bara vara i vecka 12.Allt är väl allmänt bajs just nu.
    kanske inte mycket till tröst men min mage ser inte heller ut som en gravidmage så mycket utan mest som en degmage så jag går mest i stora tröjor så inte magen syns så mycket. men ge det ett par veckor till så kommer bebismagen fram sen
  • Rosen
    Marinero skrev 2010-05-09 11:11:22 följande:
    Ang gravidkläder så går jag jättemkt i mjukisbyxor el tights! Jeans är fint men i ärlighetens namn inte alls så sköna som mjukisbyxor Man kan ju matcha mjukisbyxor med snygga toppar Jag köpte ett par svarta med dragsko på hm som är supersköna! Hade såna förra graviditeten med men jag slet sönder dom!
    ja eller hur e mjukisbyxor o tights fint?! tights e ju dessutom mode ju
  • frukarlssonn
    Rosen skrev 2010-05-09 11:24:25 följande:
    ja eller hur e mjukisbyxor o tights fint?! tights e ju dessutom mode ju
    Ja precis Jag har fem par fr Cubus som är sååå sköna! Jätteelastiska och sköna, men får se hur länge de sitter bra på magen!
    ♥ Olivia 090610 & Bf nov ♥
  • Rosen
    Marinero skrev 2010-05-09 11:38:40 följande:
    Ja precis Jag har fem par fr Cubus som är sååå sköna! Jätteelastiska och sköna, men får se hur länge de sitter bra på magen!
    jag har bara gamla så får väl ta o köpa mig några par nya

förlåt om jag tjatar men jag e så nervös för fvp i morgon bitti , jag kommer inte kunna sova i natt :-S
  • mzetterblad
    NoahLeah skrev 2010-05-09 11:14:53 följande:
    Problemet är ju att jag har en sån tjockmage så jag ser gravid ut utanatt vara det, känns pinsamt att se sån ut o sen bara vara i vecka 12. Allt är väl allmänt bajs just nu.
    Helt ärligt så tycker jag leggings och en tunika är MYCKET snyggare än jeans.
    + att vi går i varmare tider nu så då kommer du inte använda jeans ändå.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ William & Pyret ♥¸.?°´¯) ♥
  • mzetterblad
    Rosen skrev 2010-05-09 11:51:01 följande:
    jag har bara gamla så får väl ta o köpa mig några par nya förlåt om jag tjatar men jag e så nervös för fvp i morgon bitti , jag kommer inte kunna sova i natt :-S
    Det kommer gå bra ska du se :)
    Då får ni reda på könet med va? Min svägerska gjorde fvp med sin plutt.
    Hon sa att det inte alls var farligt. Gjorde ondare att få eda än o göra fvp
  • Rosen
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-05-09 11:53:14 följande:
    Det kommer gå bra ska du se :) Då får ni reda på könet med va? Min svägerska gjorde fvp med sin plutt. Hon sa att det inte alls var farligt. Gjorde ondare att få eda än o göra fvp
    ja vi får reda på könet då oxå
    jag har hört att det inte gör ont med att det känns jätteobehagligt.
    sen e jag nervös för missfall efteråt.
    men jag ska aktivera mig massor i dag så jag slipper tänka på det
  • mzetterblad
    Rosen skrev 2010-05-09 11:57:42 följande:
    ja vi får reda på könet då oxå jag har hört att det inte gör ont med att det känns jätteobehagligt. sen e jag nervös för missfall efteråt. men jag ska aktivera mig massor i dag så jag slipper tänka på det
    Gör det, det kommer gå bra ska du se
  • Rosen
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-05-09 11:59:53 följande:
    Gör det, det kommer gå bra ska du se
    tack vännen
    tror jag ska hoppa in i duschen nu sen ut lite. vad ska ni andra göra idag?
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2