PennyJenny skrev 2010-05-07 14:07:09 följande:
Idag mår jag inget vidare :( Har fått reda på att min pappa kanske har lungcancer idag. Han vet inget ännu, det är bara jag som vet i hela familjen (arbetar inom vården och fick svaren till jobbet idag och jag fixar inte säga det) Fan... Jävla fan fan fan!! Tänkte ändå så sent som igår att "Gud vad jag är lycklig. Men det förvånar mig inte om det kommer nåt hemskt snart". Jodå... klart det gjorde det :( Pappa kommer få sitt svar av sin läkare på måndag. Hela jag gråter inombords, fattar inte hur jag ska klara hela helgen och låtsas som ingenting :( Vill inte berätta idag för det finns ingen han kan vända sig till med alla frågor han säkert kommer få. Vet inte om jag gör rätt eller fel, men just nu känns det som det rätta beslutet att hålla svaret för mig själv. *Ledsen*
Usch vad hemskt! Är det väldigt illa.. eller du kanske inte vet mer ingående??
Min pappa gick bort i cancer för 2 år sedan o min mans mamma gick bort i lungcancer för snart 7 år sedan

Vi HATAR den sjukdomen i den här familjen.
Min farmors man gick bort i leukemi för några månader sedan, han hade dock fått leva länge.. dom gav honom ett par år från början men han levde nästan 10 år till, så vi är lyckliga över att han fick så mycket tid. Min pappa gick bort väldigt fort

Men han hade malingt melanom.. som spred sej till levern..
Livet är orättvist

Hoppas du får ha din pappa kvar ett bra tag till trots cancer!