Inlägg från: kicki08 |Visa alla inlägg
  • kicki08

BF November,2010 DEL 2

En del är sådär bara.... man får försöka slå dövörat till. Men när det är ens släkt eller vänner är det som sagt lite svårare... Man blir irriterad.
    Jag brukar säga det nuförtiden till mina vänner som inte har barn "Jag tänker inte säga nånting nu. Utan jag väntar tills du fått barn själv. Så tar vi den här diskussionen då istället"

• kicki08

taniko: Tänker på dig ibland. Hur går det med sambon och dig? Funkar det bättre nu? Kram

• kicki08

taniko: Men va skönt det låter bra. Du behöver lite lugn och ro speciellt innan bebis kmmer. Kram

• kicki08

Nä man blir aldrig rutinerad när det gäller barnafödande! Det här är min tredje och folk säger samma sak här på jobbet. Jaaa men du kan ju det där nu. du är väl lugn som en filbunke.
    NÄE det är jag inte! Två totalt olika förlossningar har jag haft. Och jag känner mig faktiskt nervös som sjutton.

• kicki08

Å herregud va dåligt jag mår Diffust illamående. Hängig, yr och mår jättekonstigt.
    Kan inte sätta finget på det. Men är jättematt Det blir till å åka hem från jobbet......

• kicki08

MammaD: Åhh va fina kläder!! Älskar sånna molnkläder!
    Jag tycker oxå du ska fråga om hon kan känna om du börjat öppna dig. Minns att jag gjorde det när jag hade ca 2 veckor kvar till BF och det var inga problem alls. Så jag tror inte det är några problem

bebis: Jag sover oxå alltid utan trosor. Har oxå haft svamp och det va ingen höjdare... vill helst inte åka på det igen. Får se hur länge man kan göra det. minns att det blev trosskydd i slutet pga alla vattniga flytningar. Dom har börjat lite smått redan.....

Här zippas det oxå på en kopp hallonblads te nu. Kollar på Halv 8 hos mig på tv

• kicki08

Libragirl: Här har du en till som klev över till 3 siffrigt   Trodde heller ALDRIG i mitt liv att jag skulle komma dit. Så det var en rejäl chock. Jag öknade knappt något i vikt i början. Stod på +6 kg väldigt länge. Men nu på slutet har det slagit till med 4 kg hit och 3 kg dit :-/ MIndre kul......   Däremot har jag väldigt mycket vätska i benen. Och nu har jag även fått i händerna litegran och visst syns det i ansiktet med.
    Men ja... jag får ta det där sen helt enkelt.

• kicki08

Usch... sömnlös natt nr 3 i rad. Känner mig deprimerad och totalt likgiltig till allt. Illamående och så jäkla matt. svimfärdig nästan Bebisen måste åkt ner rejält inatt för jag kan inte gå ens utan att få sammandragningar nu. dom avlöser varandra tätt. Plus denna jäkla förkylning som ALDRIG vill ge med sig. *suck*
    Orkar inte mer nu.... blääääää

• kicki08

Tack för kramarna tjejer. Det behövs

Kwackie: Fy! Man blir sjuk av oro när dom har feber sådär och det bara smäller till. Skönt att det är bättre idag. Kram

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2