Inlägg från: kicki08 |Visa alla inlägg
  • kicki08

BF November,2010 DEL 2

bebis: Ja igår var nog första kvällen jag kände effekt. Tredje kvällen jag drack. och igår kom en massa sammandragningar. Och sen har haft det sedan dess. Vet inte om det beror på te:t lr inte men ja..

• kicki08

Hallojsan tjejer

Inatt har det inte blitt mycket sömn kan jag säga. Vaknat flera gånger av väldigt jobbiga förvärkar. Dessa jag hade inatt är av helt annan karaktär än jag haft förr. Nu var det extrem mensvärksont ner mot ljumskarna och bak i ryggen. Och dom kom ungefär varje kvart i ett bra tag. Framåt 4 tiden lugnade det ner sig och sen kom det igen imorse vid 6 taget. Tog alvedon och fick sova ett par timmar till sen.
    Var alldeles öm i hela magen och ryggen när jag klev upp :-/ Men sen har det varit rätt lugnt. bara lite mensvärksmolande då och då men inget med sammandragningar.

Ska det hålla på såhär nutills det är dags. *suck*

• kicki08

Knepigt.... att man hade så mycket känningar inatt och idag har det inte varit samma alls. Bara sd med tryck nedåt. Däremot har jag fått besöka toan och göra nr 2 typ 2 ggr idag. Och det hör INTE till vanligheterna. Kanske inom nån vecka då om man har tur
    Men man blir ju galen på å gå och känna en massa. GAAAHH!!

Kanske ska våga mig på en kopp hallonbladste iallafall ikväll.....

• kicki08

Mjo.. fast det har man ju lärt sig att kroppen är en jävel på att luras. Går väl över jag med :-/
    Jag är så JÄKLA nyfiken på vem det är därinne. Om det verkligen är en liten tös
    Kikar på webbisar som läggs ut på nyfödda här i landstinget och läääängtar

• kicki08

Helen C: Undrar hur jag ska funderar då.... Min bebbe i magen har varit lugn hela tiden.

• kicki08

Ja eller... inte helt sant. Hon va VÄLDIGT aktiv, aktivare än någonsin förut för ett par dagar sedan. Rumlade runt som bara den. Men nu är hon tillbaka i väldigt stillsamt läge igen. Idag har jag knappt känt henne kom jag på nu.... Hmm....  *knuffar lite på magen*

• kicki08
    Helen C skrev 2010-10-17 19:25:58 följande:
    Jag letar efter den där slemmisen varje gång man torkar sig. Har mycke flytningar, men inget som jag tolkar som slemmis.. Med första barnet gick den inte men med andra. Som sagt, man letar tecken
    Letar jag med som en tok eftersom den gick i omgångar i typ två veckor innan fl förra gången. Men än så länge har jag bara sett liiiite och det va ju över 1 vecka sen. Sen har det varit väldigt mycket vita flytningar bara som kommer och går. Lite besviken blir man ju för då får man ju för sig att det är vääldigt långt borta :-/
  • kicki08

åhh... är nån vaken i tråden tro?
    Vaknade nyss av en frukransvärd värk på magens vänstra sida. Kan inte alls sova och kan knappt röra mig
    Känner mig skitorolig...

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2