BF November,2010 DEL 2
bebis: Ja igår var nog första kvällen jag kände effekt. Tredje kvällen jag drack. och igår kom en massa sammandragningar. Och sen har haft det sedan dess. Vet inte om det beror på te:t lr inte men ja..
bebis: Ja igår var nog första kvällen jag kände effekt. Tredje kvällen jag drack. och igår kom en massa sammandragningar. Och sen har haft det sedan dess. Vet inte om det beror på te:t lr inte men ja..
mammaD: Massor av kramar!!
Knepigt.... att man hade så mycket känningar inatt och idag har det inte varit samma alls. Bara sd med tryck nedåt. Däremot har jag fått besöka toan och göra nr 2 typ 2 ggr idag. Och det hör INTE till vanligheterna. Kanske inom nån vecka då om man har tur
Men man blir ju galen på å gå och känna en massa. GAAAHH!!
Kanske ska våga mig på en kopp hallonbladste iallafall ikväll.....
Mjo.. fast det har man ju lärt sig att kroppen är en jävel på att luras. Går väl över jag med :-/
Jag är så JÄKLA nyfiken på vem det är därinne. Om det verkligen är en liten tös
Kikar på webbisar som läggs ut på nyfödda här i landstinget och läääängtar ![]()
Helen C: Undrar hur jag ska funderar då.... Min bebbe i magen har varit lugn hela tiden.
Ja eller... inte helt sant. Hon va VÄLDIGT aktiv, aktivare än någonsin förut för ett par dagar sedan. Rumlade runt som bara den. Men nu är hon tillbaka i väldigt stillsamt läge igen. Idag har jag knappt känt henne kom jag på nu.... Hmm.... *knuffar lite på magen*
taniko: vad händer imorrn? Nu har jag missat något....
åhh... är nån vaken i tråden tro?
Vaknade nyss av en frukransvärd värk på magens vänstra sida. Kan inte alls sova och kan knappt röra mig
Känner mig skitorolig...