Inlägg från: NoahLeah |Visa alla inlägg
  • NoahLeah

BF November,2010 DEL 2

Jobbiga nätter en del av er har.
    Jag sov faktiskt riktigt bra inatt förutom kisspauserna..kan ju bero på att jag hade hela sängen att bre ut mig i.
    Nu sitter Noah o äter Risifrutti i soffan (förbjudet när sambon är hemma) *s* men det var det enda sättet att få i han lite mellis...ska väl försöka få i mig lite macka jag med men har fått så kass aptit de sista dagarna. :.-(

• NoahLeah
    kicki08 skrev 2010-10-14 09:57:24 följande:
    taniko: Tänker på dig ibland. Hur går det med sambon och dig? Funkar det bättre nu? Kram
    Det går framåt sakta men säkert och mycket beror nog på att han inte dricker längre, el i alla fall inte hemma o inte samma mängd. Sist han festade var hos hans mamma men då var ju inte Noah o jag med så då skiter jag i det.
    Han går ju även på samtal hos kurator och han tycker det fungerera bra men ska även besöka AA-möten och se om det kan hjälpa ytterligare.
    Vi bråkar inte lika mkt nu och tränar hela tiden på att kommunicera, tar minst 2 kvällar i veckan då vi sitter vid köksbordet och pratar om hur vi mår, båda bra och dåliga saker för att rensa luften så inte allt ska komma sen.
  • NoahLeah
    Bebis050810 skrev 2010-10-14 10:13:17 följande:
    Jag beställde oxå julgardiner från Jotex förra veckan, men de jag helst ville ha var redan slut!! men dessa blir nog ok oxå.

Nån som vet när Ikea tar fram allt sitt julpynt och adventsljusstakar? måste köpa lite nya nu när vi flyttat till nytt hus.
    Barnen ska få sånna där rosa stakar som de har på Rusta, as-coolt med rosa stakar ju
    Här i Stockholm fanns det massa julpynt på Ikea redan för 2 veckor sedan.
  • NoahLeah
    kicki08 skrev 2010-10-14 10:31:51 följande:
    Nä man blir aldrig rutinerad när det gäller barnafödande! Det här är min tredje och folk säger samma sak här på jobbet. Jaaa men du kan ju det där nu. du är väl lugn som en filbunke.
    NÄE det är jag inte! Två totalt olika förlossningar har jag haft. Och jag känner mig faktiskt nervös som sjutton.
    Jag är också skitnervös, födde ju med snitt första gången så vet inte alls vad som väntar mig denna gång. Foten i munnen
  • NoahLeah

Nu är vi hemma efter en lång eftermiddag på KS. Blev klart att Noah opereras på måndag så fick massa info från narkossköterska o läkare samt att alla barn som ska opereras samma dag fick se på en docka vad som görs o känna och testa.
    Ska bli intressant att se hur Noah tar det att han inte får frukost på morgonen utan bara vatten och saft, hoppas verkligen vi får en tidig tid. Sen blir det att försöka roa sig bäst man kan då vi får sova kvar minst en natt i ett flerbäddsrum. Foten i munnen

• NoahLeah
    Marinero skrev 2010-10-14 19:11:23 följande:
    Vad är det han ska opereras för? Vet att du skrivit det men jag har så dåligt minne Skäms
    De ska ta bort en del av halsmandlarna sen eventuella polyper. Mandlarna är så stora så de går nästan ihop o då är han inte ens sjuk.
  • NoahLeah
    Marinero skrev 2010-10-14 19:23:27 följande:
    Oj. Va bra att han fick tid för en op nu då!
    Ja, smidigt nu när jag ändå är ledig men blir svårt att roa han en vecka hemma, han ska ju helst hålla sig lugn...enklare sagt än gjort med en 2½-åring.
  • NoahLeah
    Kinne79 skrev 2010-10-14 19:31:32 följande:
    Jag har fått ett tunt streck från naveln och uppåt något mörkare än huden. Kollat bilder på linea nigra, men tycker inte att det ser ut så, min är mycket tunnare och ljusare. Är det början på en kanske?
    Jag hade ingen med Noah och verkar inte få ngn nu heller, kanske beror på allt fett??
  • NoahLeah

Blä, nu är både sonen o jag rejält förkylda, hoppas verkligen vi blir bättre till måndag så inte operationen behöver ställas in. :.-(

• NoahLeah

Sonen kliar sig jättemycket i nacken o det ser ut som hudfärgade myggbett, hade ngtr liknande i ansiktet igår också. Någon som vet vad det kan vara?

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2