Williams Mamma 070824 skrev 2010-10-10 09:19:04 följande:
Min slemmis gick imorse. (tror jag) Det kom hursomhelst massa slem.
Och nu sitter jag med sammandragningar utan dess like. Ska strax bege oss bort på dop, hur nu de ska gå. I värsta fall får jag väl gå hem igen.
Då kanske förlossningen startar av sig själv snart då, det är ju det bästa. Spännande! det är ju inte för tidigt heller så nån fara med bebis är det ju inte + att de vet ju innan att han är liten.
Ha det bra på dopet! eller lycka till om du får åka till FL
Själv har jag precis blivit utskälld av sambon!! han jobbar som en dåre på sitt jobb, men när det gäller här hemma så gör han ingenting!! mkt sällan iaf, inget spontant utan det är om jag säger till honom så kanske..... men iaf så sköter jag gärna hemmet med matlagning, klär barnen, handlar, tvättar o städar men jag vill att sambon ska göra sånt jag inte kan och speciellt sånt jag inte kan eller orkar just nu såsom att ta in studsmattan inför vintern, olja utemöblerna och ta in dom, bära ut tidningar och lyfta tunga kartonger, men jag får säga till honom 1000 ggr och han säger bara att jag tjatar på honom! han blev helt galen och skrek att jag aldrig gör nåt här hemma heller! FY fan säger jag bara! så som jag slet igår hela dagen med att tömma skafferi o badrum och bära hit och dit och gick och gick, skitont i ryggen har jag haft hela natten.
Han kan va så elak ibland, sen går han bara ut och bryr sig inte om nåt..... inte om jag är ledsen eller om jag mår kasst. Bara ut och jobba, ett jävla ego är vad han är egentligen! kul morgon

tur att solen skiner iaf så man kan ut på en promenad och skingra tankarna. Vill inte se karlen på lääänge nu!!!