Är ju inskriven på AF sen den 30 augusti då liten började på dagis, har inte hört ett knysst men nu börjar gubben där terrorisera mig igen!! Hatar honom! I onsdags skickade han mail och frågat hur det går med jobb och igår fick jag ett brev där jag skulle svara senast den 9/10 om jag fortfarande va arbetssökande för annars skulle han skriva ut mig!! han e inte klok! Han vet ju att jag ska ha barn inom 6 veckor, varför ska han då hålla på att tjata på mig??? han kan väl lägga krutet på dom som verkligen är i behov av jobb! visst förstår jag att man ska va aktiv och söka jobb när man är inskriven på AF så är det ju, men jag känner lixom ändå på mig att det inte är nån som vill anställa mig i "detta tillståndet" och för så kort period. Kan ju ligga på förlossningen vilken dag som helst lixom!
Jag får såklart lov att skicka in papperen nästa vecka för annars får jag ju inte stämpla och så blir jag av med min sgi.
Fan vad arg jag blir!! jag hatar honom verkligen!
Han är sån att han verkligen vill provocera och trycka ner! speciellt kvinnor och gravida, jag hade honom förra ggn jag va inskriven med, då va jag gravid med nr 2 och va precis i början av grav när jag då skrev in mig, fick gå på jobbsökarmöten osv, men då ville jag ha ett jobb fram till BF eftersom det va typ 7-8 mån kvar, så jag sökte jobb såklart. Han skickade massa jobb jag var tvungen att söka för att inte skriva ut mig. Jag fick söka över hela landet, massor av förskollärarjobb i bla sthlm, men såklart fick jag inte jobben! för vem vill ha en gravid mamma som bor på bondgård och som inte har möjlighet att ta med sig gubbe och kor till sthlm???!!! systemet är helt sjukt! Hur skulle jag kunna jobba där lixom? var skulle jag bo? var skulle jag få pengar till en lägenhet? till möbler? fixa ny dagisplats! sen skulle inte min dotter få träffa sin pappa mer än nån helg i månaden......
sen tvingade han mig till att ta ett städjobb då jag skulle köra en stor tung städmaskin, då va jag i vecka 20. men som tur va så hittade jag ett eget jobb på en bensinstation så jag slapp städet! men hela tiden då jag jobbade på macken va jag tvungen att söka fler jobb för att komplettera tiden, för jobbet på macken va bara 80% tjänst.
Han är sinnessjuk!
eller tycker ni att jag överdriver?