BF November,2010 DEL 2
skriver som en kratta..............
skriver som en kratta..............
Här kan man beställa hallonbladstea: http://www.re-fresh.se/catalog/product_info.php?products_id=168&osCsid=f3dd2ac6cacca77c78f09ac90e0305d5
Jag har inte heller testat men funderar på det...
Det är sån vanlig som dom flesta har som du har bilbälte till. Annars finns de sån bas som du klickar i.
Men jag har alltid haft den med bilbälte så får man har den i 8 månader för 350 kr
Hej tjejer!
Idag har jag varit hos min BM.
Alla värden va bra och järnet hade stigit och var jättebra så nu behöver jag inte dricka blutsaft nåt mer! sparar jag de pengarna.
Vecka 34+6
HB: 132
Vikt: 66. 12 kg upp
SF-mått: 33
Hjärtljud: 142
Blodtryck: 104/66
Bebisens huvud är mellan rörligt/ruckbart.
Har även varit hos en vän och fikat, jättemysigt. Hon har tre barn som är 6 år 2,5 år och 8 månader. vi träffades i föräldragruppen när Alicia föddes. Tänk så stor familj kommer jag oxå ha inom några veckor, känns konstigt men mkt kul kommer det bli med så stor familj och så många barn!
Vi byter blöja på en bänk vi har i badrummet och där på har vi en sån uppblåsbar skötbädd med Laban på :) funkar kanonbra! under bänken har vi skåp med lådor som alla kläder o blöjor mm förvaras i. och om ca 3 veckor har vi ett nytt fräsch badrum att byta blöja i!
Idag är det vecka 36 för mig!! en veckan närmare BF ![]()