Helen C skrev 2010-10-05 14:15:01 följande:
Alla har så fina magar=)
Har varit och hämtat lillens säng och satt ihop den och bäddat... Pojkarna har kommit till mig idag så vi ska ha Kalas för stora killen som fyllt 6 år=) Han blev så glad för sina presenter. Nu e han och sambon och hämtar tårtan som han beställt=)Så idag är det Antons dag
Mys med kalas! vad fick han i present?
popcornplaya skrev 2010-10-05 15:05:36 följande:
*Gäsp* Är det nån mer än jag som har varit sjukt trött det sista? Funderar på om det kanske är mitt järnvärde som är lågt eller nått. Men imorgon ska jag till BM så då får jag veta. Somnade nästan på soffan nyss när sonen sov middag och igår somnade jag på soffan i två timmar och kom inte till liv riktigt fören flera timmar efter jag vaknade sedan.
Fast jag sover ju rätt dåligt på nätterna också så det kan ju vara en anledning....

Jag har faktiskt varit piggare nu senaste veckan, vet inte varför för jag har varit suuuupertrött i flera veckor innan det!! mitt järnvärde är ok. Sover ganska bra på nätterna så då kanske jag är mer utvilad nu.
Fasen! jag kan inte hitta mina bebiskläder i storlek 50!!! var e dom?? alla de kläderna som tjejerna hade första månaden, måste upp på vinden och se om dom är där, annars vet jag inte va dom är!! hoppas de inte blev slängda i flytten på ¨nåt vis.... är ju en del neutrala kläder där som jag tänkte ta med till BB + några pyjamaser. Hittad dom inte måste jag köpa nya och det får bli imorn för då ska jag till stan, vet inte om jag kommer in dit mer sen innan BF, så bästa att köpa imorn isf. (har ju 9 mil till stan).