BF November,2010 DEL 2
jag är i vecka 39+1 och har 38 i sf-mått
Jag har 23 dagar kvar....
Jag orkar inte ens tänka på sex........
Trött nu efter över ett helt dygn med 3 barn! mina två och så en lekkompis som varit över natten, mkt lek och stoj o bråk blir det! och mkt underhållning o pass på barnen. Har precis ätit nu och snart ska jag slänga mig på soffan och dricka te och äta bulle :) under om tv:n visar nåt skoj ikväll.....
.....Nu ser jag att sambon håller på att bära in våran nya kyl och frys så då blir det till att ta tag i det, flytta över allt. Svarta är vitvarorna, sååå snyggt!!!
snickarn kommer i em och ska få allt på plats.
Vilka fina magar tjejer! och din mage Helen har verkligen vuxit!!
Nu håller jag på att stryka bebiskläderna ![]()
Nu har jag äntligen fått tummen ur och strukit alla bebiskläder i storlek 50/56 och lagt ner dem i BB-väskan, den börjar fyllas på nu. Blöjor, amningskupor, amnings-bhar, bebiskläder, nappar, bindor, lite,hygiengrejer, förlossningsbrev, blodgruppspapper, några amningströjor, mitt te är nedpackat, så det är en bra början iaf
Har även strukit spjälsängkläderna men sambon har inte flyttat upp botten på den ännu så jag kan inte bädda... bäddsetet till vagnen ska tvättas snarast och strykas sen kan jag bädda där med :)
Börjar få lite ordning på alla förberedelser men än får inte bebis komma, vill ha badrummet klart först så jag kan plocka in alla bebiskläder o Alicias kläder i garderoberna där och städa upp i huset efter all byggdamm!!! tar väl minst 10 dagar tills badrummet är färdigt och sen städ o plock så blir det kanske lagom att bebis kommer i vecka 45, gärna på helgen där, fredag blir bra så mamma kan ha barnen i helgen där tills jag kommer hem från BB Heheheeee
vilken plan va
eh det blir som det blir, bara allt går bra så spelar det ingen roll såklart!!