BF November,2010 DEL 2
Taniko- Det verkade ju som om din sambo hade ändrat sig och ville bli "frisk" igen eller vad man ska säga, men tyvärr är det nog så att han inte kan fullt ut utan hjälp, går han hos AA och psykolog nu? Har man ett visst beteende så är det ju tyvärr så att det är svårt att bryta det. Jag har levt med en man som var mkt "märklig" inte alkoholproblem då men mkt kontrollerande och hade sina speciella "riter" och bestämda synpunkter och det var inte lätt kan jag säga, var tsm i 3 år, till och från. Jag älskade honom så trots att han gjorde mig illa och jag fick straff såsom att jag inte fick ha mina saker i rummen i hans lägenhet, han stängde av rum till rum, jag fick inte köpa hem nya blommor till köket för det va mina och då slängde han dom, jag fick inte ha mina prydnadssaker och kort på föräldrar i tv-rummet, tillslut var det bara en byrå jag fick använda i sovrummet, helt sjukt om man tänker efter!!! men jag älskade honom och då är man dum och stannar kvar. jag va dessutom bara strax över 20 år och han 11 år äldre med 2 barn sen tidigare förhållande.vad jag menar med denna historian är att man hela tiden tror att han ska ändra sig, det kommer bli bra, man har bra perioder tsm och myser och önskar, men sen kommer helvetet tillbaka. Hoppas din karl kan hitta en väg att ändra sig och må bra, han har antagligen så dåligt självförtroende att han låter skiten gå ut över dig! och det är inte rätt, du och barnen måste få må bra, det är ni värda! Som det verkar är det nog så att det enda är att ni flyttar isär och ser vad det leder till......
Hoppas du inte tar illa upp nu! bara lite tankar på vägen. Kram

Mammadeborah- jag tycker verkligen så synd om dig, så här kan du ju inte ha det, du kommer ju inte orka mer snart, de på fl borde väl förstå att det inte är hållbart!! Hoppas det kommer igång nu under dagen och att du får din skatt till kvällen!