BF November,2010 DEL 2
MammaDeborah- tycker så synd om dig som har det så jobbigt!! skulle vart helt slut vid det här laget och du som har så mkt omkring dig oxå med alla barn osv...! Skickar en kram och hoppas på att det kommer igång på riktigt NU eller att det stannar av helt så att du får sova bra en vecka iaf. Att det ska vara så olika från person till person och från graviditet till graviditet, trist, men livet är inte rättvist.
Jag känner ju inget alls, bara sammandragningar men inga onda direkt.
Däremot så trycker bebis så mkt upp mot min bröstkorg, mot revbenen eller vad man ska säga, detta känns mest när jag ligger ner så jag sover jättedåligt!! har haft detta 2 nätter nu. Känns som bebis spjänar emot och sträcker på sig i full längd och trycker benen upp mot mitt bröst, gör jätteont längst upp på magen mot bröstkorgen på höger sida, så jag kan knappt sova.
Nån som känner igen det??
sen har ryggen börjat värka när jag sitter upp, börjar väl bli tungt nu med stora magen för min lilla kropp.
Bökar och sparkar och har sig gör bebisen massor!! helt vild! och så kittlar den mig mellan benen med, när den bökar så mkt så känns det nästan obehagligt, det gör ont och känns ibland som man ska kissa på sig.
Idag är det BM-besök som gäller så ska ta och hoppa i duschen nu...
V 36+6 idag. 21 dagar kvar till BF, det är ju inte länge om man tänker efter! men går man över kan det ju vara nästan 14 dagar till..... tror det är 2 veckor man "får lov" att gå över i Kalmar?? men jag tror inte det blir många dagar över isf... känns inte så.