Inlägg från: Bebis050810 |Visa alla inlägg
  • Bebis050810

BF November,2010 DEL 2

Rosen- Lycka till imorgon!! Kanske snart bebis på ditt bröst

MammaD- Hoppas du lyckas sova lite inatt iaf!! och lycka till du med

Helen- Ja nåt är ju på g hos dig iaf men fasen vad seeegt det ska va! Hoppas du med får bebis snart

Nu ska vi sova, har sett senaste Beck precis, "Levande begravd" den va jättebra! men sååå otäck! men jag älskar Beck. Imorn blir det Kalmar o shopping :)

God natt!
    (¯`°?.¸ ♥ Mamma 2005 och 2008 BF 101115 ♥ ¸.?°´¯)
  • Bebis050810

God morgon girls! Hjärta

Lycka till alla
    idag som ska på olika kontroller mm!! Hoppas ni får som ni vill

Själv ska jag shoppa lite på stan..... så nu blir det strax frulle och sen iväg den 9 milen vi har till närmasta stad!

Sovit rätt bra inatt förutom kissespringet 3 ggr då, bebis sparkar massor typ jämt, med lite pauser här och där men jag känner den även på natten ibland. Verkar va ett mkt aktivt barn!

• Bebis050810

God kväll tjejer!

Nu är jag hemma efter en heldag i Kalmar med barnen! fattar inte att det alltid ska ta sån tid!! åkte hemifrån 0.30 och kom hem vid 20.
    Men dagen gick bra, barnen skötte sig okey iaf ;) lite kink att inte sitta i vagnen från lilla och lite småtjafs... men alldeles okey iaf.
    Har köpt ett helt gäng med adventsljusstakar, 2 rosa till barnens rum och en turkos till rum nr 3, jag vet ju inte om det blir en pojke eller flicka.... eftersom vi flyttat till nytt hus behövdes lite nya stakar. sen har det shoppats på Ikea och lite födelsedagspresenter och sen matinköp o massa blöjor för alla rabattkuponger jag fått!
    Lunchade gjorde vi på Thai

Har precis sett "Böda Camping" på 5:an Ni tittade väl på det!! det är inspelat här på min ö ju och det är en kompis till mig som äger och driver den. Jättekul att se!

Nu ska jag läsa ifatt tråden..... alltid lika kul o intressant läsning!

• Bebis050810
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-11-01 22:10:53 följande:
    Jaha då har stora pojken åkt på magsjuka =( Det bara rinner ur han, han kom upp för en stund sen då han bajsat ner sängen! =( Stackarn!! Bara hålla alla tummar o tår att inte Linus får skiten! :/

En liten bild på mini prinsen ;P
    Var på återbesök på Neo idag, och vi blev utskrivna! :) Läkaren sa bara "han är liten, men helt perfekt" :)
    Väger nu 2006 gram och är 44,5 cm
    Vad härligt att ni är uskrivna och att Linus mår bra!! _)
    men fan vad typiskt att W skulle åka på magsjukan! Hållar tummarna för att L klarar sig! ja och du med!!
  • Bebis050810

Läst ikapp nu men minns inte allt ni skrivit om, var ju några sidor idag om man säger så!!! ;.-)

Kramar till alla som har det jobbigt!
    ...och Lycka till för alla som har nåt på g!

Undrar: hur många bindor och blöjor ska man ta med sig till BB?? jag har tänkt stanna 2 nätter, dvs 3 dagar. Vet att vi inte får några blöjor på BB, bara de man får i de där babypåsarna som alla får. Bindor får man bara några få med.
    Så hur många behövs tro?

• Bebis050810
    Rosen skrev 2010-11-02 01:12:10 följande:
    tror absolut det e på g för mig även om det än så länge inte e jättejobbigt.
    sitter i valet o kvalet om jag ska väcka mannen så vi kan åka in.
    Åh vad spännanade!!
  • Bebis050810

Idag går jag in i vecka 39!! när är det nära! (om man inte går över typ 14 dagar då...)
    13 dagar till BF

• Bebis050810
    sunflower79 skrev 2010-11-02 08:23:16 följande:
    kanske det beror på vilket sjukhus man ligger på men vad jag hört så finns både bindor och blöjor på BB som man får under hela vistelsen!
    men däremot undrar jag hur stora bindor man ska köpa med sig hem? blöder man mkt? jag använder ju bara tamponger annars så jag är inte insatt i bindor-djungeln haha
    På "mitt" BB får man bara några få bindor sen får man ta med egna.
    Apotekets största bindor har jag köpt, har jag haft tidigare ggr med och dom är bäst och räcker bra. annars är väl vanliga från ica inte tillräckliga första tiden vad jag minns iaf. men sen blöder man ju olika...
    Blöjor får man oxå bara 5 st sen dom från babybagen som händer på sängbordet. Får väl ta med ett paket, det borde väl räcka??? för 3 dagar...
  • Bebis050810

Stort GRATTIS Rosen!!!! {#emotions_dlg.flower}
    Hoppas allt gått bra och att ni mår bra!

• Bebis050810
    Maddie- hur länge har du tänkt stanna på BB?
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2