• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • Jojo 85
    Sassa82 skrev 2010-05-16 21:49:26 följande:
    Chanelll och Hedi : Tack
    välkommen

Idag berättade min man för sina bröder o sin pappa att vi ska få en till i november
    Min bror har skvallrat för min moster nu i helgen när dom var på landet samtidigt
    Känns skönt att ha berättat för dom närmsta.
    Josefine 4 maj 2009 - jojossmultronstalle.blogspot.com/
  • frukarlssonn

Gomorron! Olivia har inte spytt mer som tur är och imorse va hon hungrig som en björn! Slukade hela flaskan med ersättning på några minuter! Brukar ge henne välling men tänkte att det är bra att börja med ngt lite lättare eftersom hon sovit på tom mage hela natten!

♥ Olivia 090610 ~ Bf nov ♥
  • Zazz82

Jag läser Matte Svenska Engelska till att börja med på komvux ska bli under sköterska nu så slänge..

JAG SKA FÅ EN FLICKA!!

• Bisquit

God morgon!

Så skönt att få varit ledig sen i onsdags, och vilket kanonväder det varti helgen.
    hann med mycket i trädgåden. Men är lite trött nu märker jag.

Illamåendet och tröttheten har släppt, känner just nu mig väldigt ogravid.
    Tom så man börjar fundera, tänk om jag inte är gravid längre?
    Tänk om det har hänt något på vägen så när vi kommer till rul den 27.e så ba. nej jag är ledsen, här finns det ingen bebis..

Nästan så man längtar tilbaka till illamåendet. ( men bara nästan ) Skulle kunna ge vad som helst för att få känna en spark just nu.
    Det enda jag känner är lite molande värk i magen till och från. Men det ska ju vara växtvärk....

Ja ja, nu ska jag läsa ikapp mig.

• popcornplaya
    Zazz82 skrev 2010-05-17 08:46:25 följande:
    Jag läser Matte Svenska Engelska till att börja med på komvux ska bli under sköterska nu så slänge..JAG SKA FÅ EN FLICKA!!
    GRATTIS {#lang_emotions_laughing}
    Min älskade Philip 080716 (sarahsbaby.blogg.se)
  • frukarlssonn
    Bisquit skrev 2010-05-17 08:51:35 följande:
    God morgon! Så skönt att få varit ledig sen i onsdags, och vilket kanonväder det varti helgen. hann med mycket i trädgåden. Men är lite trött nu märker jag. Illamåendet och tröttheten har släppt, känner just nu mig väldigt ogravid. Tom så man börjar fundera, tänk om jag inte är gravid längre? Tänk om det har hänt något på vägen så när vi kommer till rul den 27.e så ba. nej jag är ledsen, här finns det ingen bebis.. Nästan så man längtar tilbaka till illamåendet. ( men bara nästan ) Skulle kunna ge vad som helst för att få känna en spark just nu. Det enda jag känner är lite molande värk i magen till och från. Men det ska ju vara växtvärk.... Ja ja, nu ska jag läsa ikapp mig.
    Ja jag håller med dig! Känner mig så normal jag kan känna mig! Jag vill känna rörelser NU!
  • kicki08

Bisquit: Näe jag vet inte jag...Jag är enligt senaste UL i v 17 nu och mår fortfarande illa till och från. Det vill liksom inte alls ge med sig ordentligt. Såhär länge har det inte hållt på alls dom andra två gångerna. Hoppas inte det håller på hela sommaren....
    Försök att ta det lugnt. Förra gången mådde jag som en prinsessa dom tre mellanmånaderna. Hur mycket energi som helst och mådde superbra Och ut kom en frisk liten go gosse

• frukarlssonn
    Zazz82 skrev 2010-05-17 08:46:25 följande:
    Jag läser Matte Svenska Engelska till att börja med på komvux ska bli under sköterska nu så slänge.. JAG SKA FÅ EN FLICKA!!
    Åh gud så kul!!!!
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2