• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • mzetterblad

Jag har gått upp 0,5 kg hittils, och är i v. 17 nu.

Sitter här hemma i sängen och pluggar för fullt. Såååå tråkigt

♥ (¯`°?.¸ ♥ William & Pyret ♥¸.?°´¯) ♥
  • Jojo 85

Zazz: Vad roligt! Grattis

Idag har jag beställt produkter från DECLÉOR  som är bra mot bristningar
    Fick det av min kusin förra grav o tyckte det verkade hjälpa, eftersom jag mot slutet slarvade pga onda förvärkar så fick jag dick lite bristningar på skinkorna.. samlade på mej så mycket vätska..

Produterna heter:
    Aromessence Sculpt 100 ml (olja)
    Perfect Sculpt Stretch Mark Restructuring Gel-cream 150 ml (lotion)

Jag beställde på Beaty Planet www.beautyplanet.se/Kvinna.aspx med rabattkod Rab579att (10% på hea beställningen).. o så var det fraktfritt på beställningar över 600:-
    Det gick på 745:-

Josefine 4 maj 2009 - jojossmultronstalle.blogspot.com/
  • Helen C

Hej..
    Jag har gtt upp 4 kg och går in i vecka 17 på onsdag..... Men drar nog upp i vikt sen i sommar=)

• Hedi

ZaZZ: Grattis till flickan! ah ok stark av dig att ta tag i gymnasiebetyg.

Bisquit: Jag känner precis som du, inte mycket och det känns knappt som att man är gravid. Men det är nog helt normalt den här tiden.

Jag hade gatt upp ca 3 kg till v12 kan tänka mig att jag har gatt upp ytterligare lite nu vagar inte väga mig. Jag har ju kunnat äta mer den sista tiden, men jag ska försöka att inte äta en massa onödigt även fast det är svart.

Jag maste ocksa plugga haller pa med Controlling, maste skriva en tenta den 5 juni när jag är i Sverige för att firma min systers student känns sadär kul.

• min lukas

God morgon tjejer!
    Idag är sonens dagis stängt så vi är hemma och myser. Vi har än så länge bara hunnit med frukost och klätt på oss. Underbart att ta det lugnt!!!

Heidi: Emmie och Rasmus låter jättefint tycker jag.

Chanell: Hoppas att Olivia mår bättre nu!!

Rosen: Jag har tänkt på dig och fvp Hur är det med dig? Har läckaget slutat?

• frukarlssonn
    min lukas skrev 2010-05-17 11:35:22 följande:
    God morgon tjejer! Idag är sonens dagis stängt så vi är hemma och myser. Vi har än så länge bara hunnit med frukost och klätt på oss. Underbart att ta det lugnt!!! Heidi: Emmie och Rasmus låter jättefint tycker jag. Chanell: Hoppas att Olivia mår bättre nu!! Rosen: Jag har tänkt på dig och fvp Hur är det med dig? Har läckaget slutat?
    Tack, hon är som vanligt idag

Ja just det, Rosen hur har det gått? Hoppas du mår bra!!
    ♥ Olivia 090610 ~ Bf nov ♥
  • Helen C

ang bristningar så fick jag med första barnet i vecka 38 över en natt veckan efter så kom han, va inte så kul, fick på magen.....

• frukarlssonn
    Helen C skrev 2010-05-17 12:07:49 följande:
    ang bristningar så fick jag med första barnet i vecka 38 över en natt veckan efter så kom han, va inte så kul, fick på magen.....
    Jag fick inte en enda bristning med Olivia så vi får se om man har sån tur dennA gång
    ♥ Olivia 090610 ~ Bf nov ♥
  • Helen C

Ni ska skatta er lyckliga som inte får bristningar. På magen är de inte så kul, men jag kommer göra någonting åt de sen förhoppningsvis

• Hedi
    Helen C skrev 2010-05-17 12:07:49 följande:
    Jag fick 2 rätt stora i v40 ocksa över en natt, de sitter dock väldigt lagt som tur är och jag tyckte att de blektes rätt bra.

Min Lukas: Roligt att höra, Rasmus är ett namn jag alltid gillar men det passar inte sa bra ihop med varat efternamn. Vad har du själv för förslag?

Rosen: Ja hur mar du?

Chanell: Skönt att det gick över! hur känns den nya bilen?
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2