• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • kicki08

Föresten hörni. En liten undran bara. hur mycket har ni gått upp i vikt hittills?
    Jag har gått upp 3 kg verkar det som och är i V 17.

• mamalin

Godmorgon :)
    Ska in på NUPP test ikväll och ät Jättenervös!
    Tankarna går till hur många som fått reda på att deras barn inte klarat sig i v13... mn man försöker tänka positivt. Ska bli väldgit spännande! :)

• frukarlssonn
    kicki08 skrev 2010-05-17 08:58:46 följande:
    Föresten hörni. En liten undran bara. hur mycket har ni gått upp i vikt hittills? Jag har gått upp 3 kg verkar det som och är i V 17.
    Sist hade jag gått upp fyra kilo o det va i v12! Vågar inte väga mig
    ♥ Olivia 090610 ~ Bf nov ♥
  • kicki08

mamalin: Det kommer gå jättebra. Som någon sa till mig "Tänk positivt så blir det bra".  håller tummarna. Kom in och berätta sen

Chanell: Jag hade oxå gått upp typ 5 kg i den här veckan förra gången. kanske mer tom. Men jag gick ändå bara upp 13 kg allt som allt. Så ingen fara

• yonasam

Zazz: Grattis till flickan!

Känner oxo en oro och väntar spänt på RUL så att jag får bekräftelse på att knodden är okej, detta trots att jag känner fosterrörelser, ibland är jag så orolig att det bara är tarmarna jag känner och att BM ska säga: tyvärr...det hände ngt på vägen...

Jag hade gått upp till 78kg i v11 från ursprungliga 72kg, vågar inte tänka på hur det är nu....ujag mår toppen och känner mig vackrare och sexigare än någonsin och det är huvudsaken...får deala med vikten efter förlossningen

Ha en bra dag tjejor

• mamalin

kicki08: Tack så mycket :) Ja det ska jag göra.
    Och angående vikten så har jag inte riktigt koll men jag ska på inskrivning imorgon. Kan ju uppdatera då isf. :s
    Men det är som yonasam säger; man får ta itu med det sen. Viktigt att man mår bra och skämmer bort sig lite nu. Fast det är ju klart,.. ngr 30+ kg hade varit tufft att bli av med.

• Bisquit

Hi hi, tack tack.
    Jag har hitils gått upp fyra kilo, det tycker jag är bra med tanke på att jag äter som en häst. Förut vart det kanske frukost, ingen lunch och sen middag.
    Nu är det ju frukost, mellanmål, lunch, mellanmål, middag.
    Men jag äter ju mer nyttigt nu och man ska ju äta...

Är fet sen tidigare så jag hade nog inte tänkt gå upp mer än 10kg, står ju i "manualen" att själva graviditeten väger ca 13 kg och då är tre kg en "fettreserv". Men det har ju redan jag så jag skippar den, haha.

I går morse fick jag mig en överraskning när jag duschade. Har ganska stora bröst sen tidigare ( e kupa ) men nu hade b1 och b2 verkligen växt.
    Tom bullen vart helt....till sig, hi hi.
    Synd att man inte får dricka, hade nog gett en del gratisdrinkar på krogen...

• frukarlssonn

Mina bröst är alleldes ådriga igen! Jättesnyggt

♥ Olivia 090610 ~ Bf nov ♥
  • yonasam

Jaa, tuttsen ja...suck!

Var en 75 F innan och nu är det fan inte slut på växandet....slutar väl på en Z kupa till slut..har växt ur alla mina BH....det är inte billigt heller när man har udda storlek....

• Bisquit

nej det är det verkligen inte. Trots min storlek har jag "bara" 75-80 runt. och hitta en bh med stor kupa och lite omfång är inte det lättaste.

Lolo ferrari ( eller vad hette hon med jättebooobsen?? ) släng dig i väggen, hi hi.

bara dom inte hänger ner till naveln sen när man ammat klart... *rädd smily*

One shaggy boob to the other. "if we don´t get any support soon, people will think we´re nuts"...

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2