• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • Maddie72

Hej allihop
    Har haft besök av svärföräldrar i helgen och inte kunnat sitta vid datorn om kvällarna på samma sätt. Men nu har jag läst ikapp minsann, ni skriver på som bara den. =)

Vet ni jag har inte vågat kolla vikten.. är rädd att jag har gått upp massor. Det känns så. Jag har bredare rumpa än vanligt i alla fall och magen växer tycker jag. Det är konstigt med tanke på att bebis är så pass liten och själva bulan (under alla valkar jag har då) inte är så stor tycker jag. =) Men, men det är ju det som gör att man ser så stor ut redan. Mest på kvällen som många av er säger.

Dessa bristningar, dessa bristningar. Jag är ju diabetiker och jag har en rejäl bred bristning på ena sidan magen. Gissar att jag fick den pga alla injektioner med insulin jag tar i magen. Jag är ju rejält uttänjd sedan sist så jag tycker att det inte bör komma fler. Vad tror ni?

• mamalin

Bebisen lever och mår bra :D Så himla häftigt var det att se den där inne. Slog volter och hade sig. Jätte fin <3 ^__^

• popcornplaya

Såg att det var ett par andra som också redan har problem med fogarna. Jag har jätte ont redan nu. Kan inte gå någonstanns utan mitt bälte. Detta bådar verkligen inte gott för hur det ska bli när man blir ännu tyngre.

Min älskade Philip 080716 (sarahsbaby.blogg.se)
  • kicki08
    popcornplaya skrev 2010-05-18 08:00:32 följande:
    Såg att det var ett par andra som också redan har problem med fogarna. Jag har jätte ont redan nu. Kan inte gå någonstanns utan mitt bälte. Detta bådar verkligen inte gott för hur det ska bli när man blir ännu tyngre.
    usch det lät verkligen inte kul Jag hade foglossning med min första i slutet och vet ju hur förbaskat ont det gör. kram på dig
  • popcornplaya
    kicki08 skrev 2010-05-18 08:05:57 följande:
    usch det lät verkligen inte kul Jag hade foglossning med min första i slutet och vet ju hur förbaskat ont det gör. kram på dig
    Ja det är ingen höjdare. Inte så värst lätt att roa min lille pojk hela dagarna när man helst bara vill ligga i sängen.

Nä nu får jag nog ta och plocka fram lite frukost till oss två här hemma.
    Min älskade Philip 080716 (sarahsbaby.blogg.se)
  • sebbe123

Nu går dagarna segt som bara den tycker jag, längtar och väntar på mitt kub test på fredag, vill se den lille NU!

Ja dessa bristningar har jag massor av sen dom två andra gångerna och det blir nog några fler skulle jag tro. {#lang_emotions_tongue_out}

• kicki08
    popcornplaya skrev 2010-05-18 08:15:17 följande:
    Ja det är ingen höjdare. Inte så värst lätt att roa min lille pojk hela dagarna när man helst bara vill ligga i sängen.Nä nu får jag nog ta och plocka fram lite frukost till oss två här hemma.
    Nej det lät ju verkligen inte som någon höjdare....
    Ibland funderar jag på hur fasen man ska orka med sina två andra barn när man brjar tjocka på sig lite mer. För redan nu börjar det kännas lite olustigt att bära mycket...
  • frukarlssonn
    Helen C skrev 2010-05-17 22:26:20 följande:
    Jag har med svettas idag, men här har de ändå varit varmt... Men jag undrar med hur de kommer bli i sommar..... Kommer regnet så går jag ut naken och ställer mig haha
    Hihi
    ♥ Olivia 090610 ~ Bf nov ♥
  • kicki08

Man kommer svettas som en gris i sommar! haha
    Jag har varit gravid över en sommar förut men då var jag bara ungefär 3 månader gravid när sommaren var slut.
    Denna gång blir det ju lite annorlunda

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2