• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • frukarlssonn
    kicki08 skrev 2010-05-18 08:47:10 följande:
    Man kommer svettas som en gris i sommar! haha Jag har varit gravid över en sommar förut men då var jag bara ungefär 3 månader gravid när sommaren var slut. Denna gång blir det ju lite annorlunda
    Ja gud jag svettas redan, hur ska det inte bli i sommar?
    ♥ Olivia 090610 ~ Bf nov ♥
  • kicki08

usch, det är skitjobbigt å svettas Så ska man jaga en liten busunge hela sommaren oxå Blir ju inte mindre då direkt.
    Får installera en dusch ute i trädgården lr nått. hehe

• frukarlssonn
    kicki08 skrev 2010-05-18 08:51:56 följande:
    usch, det är skitjobbigt å svettas Så ska man jaga en liten busunge hela sommaren oxå Blir ju inte mindre då direkt. Får installera en dusch ute i trädgården lr nått. hehe
    Ja, jag kom på det igår igen att jag verkligen HATAR att svettas! Ja en mobil dusch hade ju inte vart fel som man kan ta med sig överallt
  • Bisquit

Jag längtar nästan tills jag kommer att bli varm för jag fryser jämt.
    Fast de e klart, svettas en hel sommar är väl ingen höjdare...

• frukarlssonn
    Jojo 85 skrev 2010-05-18 09:10:11 följande:
    v.14 idag Nu blir det frukost sen BVC med lillan. 1 års kontroll o vaccinering.. hur håller man fast en 1 åring??? Får se hur det går..
    Usch det har vi om en månad, inte kul m sprutorna Men det är ju för nåt gott man får tänka så
  • popcornplaya

Själv längtar jag till sommaren. Kunna åka ut till stranden och ligga i skuggan och käka vattenmelon och svalka sig i sjön tillsammans med sonen som älskar att bada. Bättre än att sitta här hemma och ha tråkigt.....

Min älskade Philip 080716 (sarahsbaby.blogg.se)
  • popcornplaya

Kan ju tillägga att jag vet hur det är att vara gravid på sommaren då jag fick sonen i mitten av juli. Tyckte inte det var några problem alls, det ända som var tråkigt var att efter förlossningen var det superfint väder och jag kunde inte bada pga avslaget....

Min älskade Philip 080716 (sarahsbaby.blogg.se)
  • Bisquit

Låter härligt popcornplaya! Åh vattenmelon. Köpte en för ett par veckor sen men den smakade ingenting.

• Frogster

Fy vad jag har sovit illa i natt!

Har vaknat TRE gånger, sjöblöt av svett och med bultande hjärta för att jag drömt att jag började blöda som sjutton!
    Alla tre drömmarna var väldigt lika. Varje gång visste jag att jag var tvungen att komma iväg och bli kollad för att liten skulle överleva. Men varje gång stod jag lika förvirrad och maktlös och visste inte alls vart jag skulle åka, vart jag skulle ringa....

Bara en liten stund efter att jag vaknade sista gången så gjorde lillgrodan detsamma och började stoja runt där inne!
    Okej att det alltid är underbart när liten rör sig! Men den här gången var det verkligen något extra! Så skönt att få bekräftat att det är bra med liten efter att ha haft så hemska drömmar....

Tror drömmarna bottnar i att jag satt länge igår och diskuterade mitt numera ex med en vän. Blev väldigt mycket prat om just abort då han tycks tro att det är något man gör enkelt och med det bara typ "stänger av" allting som rör barnet. Att allt bara försvinner <POFF> för att man tar bort barnet! Han förstår alls inte att man faktiskt har känslor också...

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2