BF November,2010 DEL 2
ja usch oron över att inte få ut en frisk bäbis slår en då o då.. men försöker att bara tänka positiva tankar =)
ja usch oron över att inte få ut en frisk bäbis slår en då o då.. men försöker att bara tänka positiva tankar =)
helen; hoppas hoppas =)
taniko; ja ge inte med dig nu om han inte skulle ta tag i det nästa vecka!
chanelll; fasen va jobbigt med ryggen! hoppas de snart hittar orsaken så du kan få börja röra dig normalt. det är ju liksom det man längtar efter nu när man haft den här kulan på magen i flera månader =)
här har ni en till som inte kan sova! loggade ur en stund för att kolla på en film.. Knight and day (Tom Cruise och Cameron Diaz) kan verkligen rekommenderas btw =)... men inte kan jag sova nu!
haft massa sammandragningar och stick o hugg i livmodertappen ikväll... o en bäbis som trycker på åt alla håll..
ja godmorgon tjejer... sovit ganska ok inatt oxå när jag väl somnade tillslut =)
nu gäller lite frukost så man inte börjar må illa =)
Dags för mig att ta min mensvärkslikande smärta och åka till IKEA... Hoppas på lycka =) haha
popcorn; ja att använda de där hemska förvärkarna till att öva på andningen är nog det enda de är bra för haha.. men bra övning faktiskt!
helen; hur går det för dig??
bebis; men har du hittat några särskilda lakan o kisskydd som är mindre än till vanlig spjälsäng?
hedi; ska de bli värre? kan man ångra allt? haha