• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • frukarlssonn

Ang bada, är det inte bubbelpool man ska undvika? Annars får man bada var man vill så vitt jag vet

♥ Olivia 090610 ~ Bf nov ♥
  • NoahLeah

Fått höra så mkt olika saker hit o dit men tror som ni att det är ok att bada ute. *s*

Hmm..3e dagen som Noah inte vill sova något på dan. Han blev ju 2 den 4/3 så det känns lite tidigt att han redan nu ska sluta med det?

• popcornplaya
    NoahLeah skrev 2010-05-18 14:12:57 följande:
    Fått höra så mkt olika saker hit o dit men tror som ni att det är ok att bada ute. *s*Hmm..3e dagen som Noah inte vill sova något på dan. Han blev ju 2 den 4/3 så det känns lite tidigt att han redan nu ska sluta med det?
    Om han slutar självmant så är det väll ändå ok. Så länge han inte verkar ha ont av att inte sova något på dagen.
    Min älskade Philip 080716 (sarahsbaby.blogg.se)
  • NoahLeah
    popcornplaya skrev 2010-05-18 14:17:30 följande:
    Klart det är ok, bara fått för mig att de flesta brukar sova middag lite längre.
    Men jag har inga problem med att Noah slutat, han sover ju 12 timmar per natt.
  • popcornplaya
    NoahLeah skrev 2010-05-18 14:20:43 följande:
    Klart det är ok, bara fått för mig att de flesta brukar sova middag lite längre. Men jag har inga problem med att Noah slutat, han sover ju 12 timmar per natt.
    Det är nog olika det där. Precis som med välling. Philip slutade självmant strax innan jul och vissa dricker ju välling i många år till.
  • popcornplaya

Nån som vet vart man kan beställa en baddräkt för gravida föresten? Och sen skulle jag behöva tips på vad man kan ge sambon i födelsedagspresent, han fyller 25 om två veckor.

• Helen C

Hej tjejer...
    Vilket underbart väder de har varit idag, hoppas de håller i sig, men de tror jag inte de gör....

Bubbelpool ska man väl undvika  för de innehåller en del bakterier eller något sådant, och bada i sjön är de väl mest i slutet man inte ska bada tror jag.....

Små buffar kände jag igår när jag la mig... Mysigt...

Frogster- Skönt att bebisen visar att h*n finns där och ger dig bevis

• Bisquit

Popcornplaya: Ellos har baddräkter, har dock aldrig handlat där så jag vet inte.

Vad gillar sambon? En fin whisky kanske? Båtresa med lyxigare hytt? Vad gillar han, ni?

• MissCh
    popcornplaya skrev 2010-05-18 14:28:38 följande:
    Nån som vet vart man kan beställa en baddräkt för gravida föresten? Och sen skulle jag behöva tips på vad man kan ge sambon i födelsedagspresent, han fyller 25 om två veckor.
    Jag köpte en jättebra på www.laredoute.se förra gången, den har jag kvar. Jag har för mig att jag sett att de har en liknande nu med.
  • MissCh
    Bisquit skrev 2010-05-18 14:56:47 följande:
    Popcornplaya: Ellos har baddräkter, har dock aldrig handlat där så jag vet inte. Vad gillar sambon? En fin whisky kanske? Båtresa med lyxigare hytt? Vad gillar han, ni?

Ha ha, jag skulle just skriva whiskey när jag såg att Bisquit just gjort det.

En pappabok kanske...

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2