• callimero

AVA klinik i Riga

Redan - efter 7 års helvete i barnlöshetsträsket, 13 ivf, kantstött av sjukvårdens bemötande och tyvärr väldigt dåliga erfarenheter av sjukvården till och från så vill inte jag riskera att något. Om det så är bara är 0000,1 procents promilles risk att något kan gå fel. Jag orkar helt enkelt inte oroa mig för något mer om jag kan förhindra det.

• callimero

Härligt MrsCecilia! Jag bodde på Astor Riga, helt nytt fast i gammal byggnad. Wifi ingår.

• callimero

Precis så är det Redan. Nu hoppas jag det bara kommer vara bra kontakt framöver i kontakt med vården. Men känns det tex inte bra med BM kommer jag inte tveka att byta. Nu är det dags för medvind!

• callimero

Gissar också att Krvik går där. Vi ska till en annan privat på Östermalm som ska vara vana vid äd och många av de extra mediciner vi tar. Har tid nästa v på tisdag, ska bli spännande att se hur det är.

• callimero

Krvik, om du vill får du gärna berätta vilka prover, undersökningar och ultraljud de gör för en nyfiken!

• callimero

Någon som gjort eller ska göra något slags blodflödesultraljud? Är det NOTCH det kallas?

• callimero

The75 - när och hur ofta gjorde du detta? Har lämnat blodprov för koagulation nu och fick besked att ta Fragmin varannan dag fr.o.m. nu. Känns lite läskigt nu när moderkakan ska ta över från gulekroppen. Hoppas blodet cirkulerar som det ska.

• callimero

Lisa - precis, det är samma ställe. Förstår det känns ledsamt Redan, men snart är det din tur och nu ska det hålla hela vägen!

• callimero

Ja jösses. Känner också igen mig, har tappat räkningen på hur många jag förbrukat. Blev några kinesiska varianter också på min jobbresa. Hade panik ett tag då veckoindikatortestet envist fortsatte visa 1-2 v men antar en hel del visade fel då jag inte testade med morgonurin och dessutom drack kopiösa mängder vatten.

• callimero

Ojoj så spännande mammsen. Testade själv inte med veckoindikatortestet förrän senare. Be att de kryssar i rutan akut på remissen så får du svar samma dag om du lämnar direkt på morgonen.

Svar på tråden AVA klinik i Riga