• zaq1234

AVA klinik i Riga

Tack gulliga ni för alla grattis.

Tog blodprov i morse o fick svar nu. Hcg på 1050. Ni som vet, det känns högt... ? Vad har ni andra haft?

Är så glad att det i alla fall var en hel del hcg... Som sagt 14 förra gången.

Nu nästa prov på fredag o då lär jag få vänta tills på måndag innan svar...

• zaq1234

Tack så mycket igen alla ni härliga kämpande tjejer!! Är så glad för denna tråd.

Tack Redan, vad gullig du är.

Fru jag hade remiss från min vanliga gyn denna gång o han skrev akut på  remissen, så han fick på fax direkt från labbet.Tog provet 8,30 fick svar 11. Har aldrig varit med om så snabbt.

• zaq1234

Tyck om mig. Ja jag har lämnat mitt andra prov idag. Gjorde det på vc denna gång så nu kommer det ta tid.. Får förhoppningsvis svar på måndag... Svårt det där med att bära. Jag sitter precis på bilbesiktningen och skulle få fram min triangel. Fick släpa ut en relativt tung matta.. Men drog mer än lyfte, men så här efteråt blir man ju lite orolig.. Men tänker att Fodina sa en kasse på Ica är ok det är ju ofta över 3 kg, så då borde det vara ok hoppas jag.

Lycka till med hcg idag!!

• zaq1234

Betula jag lider med dig...hur många försök har du gjort nu?

Jag kollade runt lite förut  men hittade inget i sthlm,  tror du  måste ha remiss från gyn då finns det ju..ca väntetid 3 mån på sjukhus.( Sabbatsberg) Jag ville få det gjort snabbt o åkte till Riga över dagen.
    ( måste vårdgivarna veta att du är singel då....det har man väl ingen skyldighet att berätta...eller har man det? )
    Styrkekram till Dig

• zaq1234

tyckommig, grattis till fint hcg, kommer inte ihåg, satte du in ett eller två denna gång?

• zaq1234

M

Redan, ringde o frågade en receptionist hon sa bara över 12. Så jag fick inga refernsvärden o sedan vet jag inte hur vi ÄD personer kan använda vanliga ref värden då vi tillför så mkt.

• zaq1234

solkatten, läkaren ringde för en stund sedan o sa att progesteron var över 125..inte 12 som receptionisten sa förut.
    Jag kommer inte att få svar på andra hcg förrän tidigast onsdag...denna väntan är ju olidlig...

• zaq1234

Nu en annan fråga.ni som tar TSH prov. Jag har bara hört att man inte ska ta levaxin på morgonen innan man tar prov, men denna gång kör jag på werlabs o ska ta i morgon, där står det att man ska fasta 8h innan? Har ni gjort det?

I Riga tar de ju TSH vid transfer o då har man ju ofta ätit innan....

På werlabs är det TSH, T4 o T3 kan det vara några av de andra som man ska fasta...

Redan du som kan så mycket, vet du?

Svar på tråden AVA klinik i Riga