• Redan47

AVA klinik i Riga

Ja det är det. Jag känner igen känslan, lite bitter smak , minus på sticka ich blodkontroll.... Du orkar göra ett fet igen! Det har ju fäst en gång ju. Undrade hur det gick för dug, med din smärta och missfallet, mediciner osv... Slapp du skrapning?

Ang fraxiparin, jag fick det fr Riga oxå, men vid efterforskning såg jag den dosen är för låg för trombosprofylax, vill bara säga att har du läkare här be skriva ut fragmin5000/ innohep3500-4500.

• Redan47

.. Werlabs kostar hcg prov: 249kr, och progestoron 249kr.

Men det finns ingen samarbetspartner i norra Sverige ....

• Redan47

Micro det är en oviss väntan... Pendla mellan hopp och förtvivlan, lugn och oro. Och statistiskt så kan det vara runt 60% att få plus och 40% minus, så kan verkligheten se ut. Det finns inget annat än att gilla läget, kisse sticka om du har svårt att få remiss på provtagning - vänta vänta vänta ! Hitta på något roligt under tiden! Ps dag 8 säger ingenting om du testat minus.... Kram

• Redan47
    Rosen 76 skrev 2014-07-24 14:24:21 följande:

Likaså Trombyl som jag har en burk hemma... Vågar man? Kan det ha negativ inverkan också??

Prednisolon: trex svarat. Men börja m 5mg.

Trombyl kan du börja m fr behandlingsdag 1 alltså hormonbehandlingen! Det är standardprotokollet på serum.
  • Redan47
    RigaMaria skrev 2014-07-26 21:13:33 följande:

Nää, rensa inte listan! Fyll på och låt den bli jääättelång! Listan tillhör tråden. Jag är väldigt sällan inloggad, men läser tråden och följer vad som händer. Jag är ju så att säga i mål, har gjort hela långa resan med ÄD. Till slut blev det en liten kille som nu är snart 15 månader. Här är full fart hela tiden. Han sover middag bara en gång om dan. Absolut är han världens goast och finaste, som ju alla barn här är!

Håller helt med. Kan inte ens förstå syftet med att exkludera individer ...???? Det är många läsare i tråden som inte skriver, det innebär inte , tycker jag, att de som väljer vara anonyma, eller skriver ibland inte är berättigade att namnge sig i listan. Tvärtom! Det ger hopp till alla tveksamma att det är möjligt att det är trögt osv. Se till exempel Ullisa som tyvärr togs bort fr listan då " missfall" togs bort som kolumn. Men som nu tagit mod och styrka att göra ett fet, som läst hållt sig lite uppdaterad.

Låt listan bli hur lång som helst ! En lång tråd, blir en lång lista med många färger på paletten.
  • Redan47
    Micro skrev 2014-07-28 10:56:23 följande:

Plussade i morse:)) i eftermiddag till vc för blodprov. Nu är jag ännu mer nervös:)

Tack för goda nyheter!!!!! Grattis, vilken härlig känsla! Spännande höra om hcg ixå. Plus är plus!
  • Redan47

Winderstruck; vilken förskräcklig oro tänker jag.... Hemma liggandes eller på sjukan? Hur ofta checkas du? Kram i värmen.

Ahavamaria: ja då är du på gång igen! Skönt!

Undrar hur tex maryth, gått för dig?

Jag tig en nedreglering för en tid sedan, mens igår, ich startar hormoner runt 10aug. För planerad fet runt början på sept. Aten. Fått lunginfektion - antibiotika idag. Helt utslagen. Äntligen faktiskt, fick immunförsvaret sig en riktig smäll! Flera år sedan var sjuk, av fågel influensa sprutan.

• Redan47

Chik: hjärtljud höras nu, jo med UL eller mer teknisk app...

Det är så ledsamt att höra höra hur människor blir behandlade. Att du tagit styrka och vänt dig någonannan stans, mod .

Kram spännande höra om din morgondag!

Svar på tråden AVA klinik i Riga