RigaMaria skrev 2014-07-26 21:13:33 följande:
Nää, rensa inte listan! Fyll på och låt den bli jääättelång! Listan tillhör tråden. Jag är väldigt sällan inloggad, men läser tråden och följer vad som händer. Jag är ju så att säga i mål, har gjort hela långa resan med ÄD. Till slut blev det en liten kille som nu är snart 15 månader. Här är full fart hela tiden. Han sover middag bara en gång om dan. Absolut är han världens goast och finaste, som ju alla barn här är!
Håller helt med. Kan inte ens förstå syftet med att exkludera individer ...???? Det är många läsare i tråden som inte skriver, det innebär inte , tycker jag, att de som väljer vara anonyma, eller skriver ibland inte är berättigade att namnge sig i listan. Tvärtom! Det ger hopp till alla tveksamma att det är möjligt att det är trögt osv. Se till exempel Ullisa som tyvärr togs bort fr listan då " missfall" togs bort som kolumn. Men som nu tagit mod och styrka att göra ett fet, som läst hållt sig lite uppdaterad.
Låt listan bli hur lång som helst ! En lång tråd, blir en lång lista med många färger på paletten.