AVA klinik i Riga
Azurea, är du i Sverige nu? När blir det brist för dig? Räkna med ca 8grav veckor. Inboxat.
Azurea, är du i Sverige nu? När blir det brist för dig? Räkna med ca 8grav veckor. Inboxat.
Rfsu har ett test som tar 10hcg.
Annis skicka din adress så kan jag posta lutinus tror jag tog ut 2-3 pkt som jag aldrig använt, har dessutom 2 pkt progesteron kvar om ngn vill ha (Redan är du intresserad?)
Micro vad spännande. Första ÄD minns den som igår. All spänning och förväntan. Vönta på mail svar på ägg ich sedan embryo utvecklingen.... Hur gick det med dina och er provtagningar?
Är ni där tillsammans denna gång ixå?
Annis, typ mensvärk behöver inte betyda negativt, det kan lika gärna vara ett symptom på medicin som påverkar livmodern och förbereder en graviditet.
Alltid skönt när medicin biten fixar sig! Ta sedan problemet nästa gång det uppstår, alternativt att du ber Veronika skriva ytterligare recept som du provar ta ut nu, så får du visshet...
HELVETEs fan jävla skit, så känns det, och så ledsen besviken hade sådana förhoppningar på plåster behandling som hjälpt så många .
Nedslående resultat på VUL idag: 4mm efter 15 dagars behandling- detta är ett botten resultat. En obefintlig slemhinna. Både jag och kliniken är mycket besvikna. Frågetecken fyllde hela min mage????
Diskuterar just nu med kliniken hur vi går vidare. Olika alternativ som jag ser idag, med bakgrund av min sammanlagda kunskap. Jävla skit!!!! Kan inte se att en transfer blir aktuell nästa vecka, just även pga att fertilitetsfönstret är stängt. Vi får höra mer imorgon från Peny. Hon är fenomenal på att hålla dialog snabbt och effektivt på mailen, jag är ju verkligen inte den enda klienten hon har. Imponerande!
Tack ni, ja zaq just nu för jag dialog m kliniken att göra nedreglerat nästa cykel.... Om det kan vara en väg att förlänga tiden för slemhinnan med östrogen behandling. Väntar på feedback. Vill inte riskera ett minus bara för att jag vill göra transfer denna månad, det skulle vara stort nederlag. Kram till er alla! Nästa vecka en stor transfer vecka här i tråden!!!! Fler plus att vänta!
Zaq: vid icke nedreglerat försök, med bara östrogen, som du beskriver....
Östrogen äter du bara för att bygga slemhinna. ÄL har du ändå. Och det innebär att ditt fertilitetsfönster är inom 5 dagar efter ÄL så då bör FET göras. Vår kropp börjar producera progestoron förbereda graviditet varje månad, om du inte är i menopaus förstås, det är då sk fertilitetsfönstret öppnas. Och stängs inom ca 5dgr efter ÄL.
Det är av den anledningen jag nu bokar av transfer. Slemhinnan hinner aldrig vara klar i tid. För bästa transfer förutsättning 8-14mm finns skrivet i någon publ artikel jag läst. Slutsats: mellan dag 14-19 behöver transfer i naturlig och semi naturlig cykel göras i min cykel. För bästa förutsättning att lyckas. Jag har ÄL dag 14. Igår bekräftades det återigen. Både på scanner och på LH -Stickan.
Blev du klokare? Fråga igen så försöker jag få dig förstå. Kunskap är en myycket viktig faktor - vi är ansvariga för vår hälsa och denna process. Jag betalar ju till syvende o sist kalaset, både monetärt och med min kropp o själ.