• Redan47

AVA klinik i Riga

Levaxin kan göra verkan direkt, 1-2v tar det Max. 25mg/dag. Jag gillar dem skarpt, känner mig mkt inre piggare m den tabletten.

Rosen, skönt med lite visshet, hoppas då att du kan få en behandling som stödjer din slemhinna. Min är som du vet oxå tunn i naturlig cykel, så jag behöver dundra på ordentligt m östrogen och ta motsv Fragmin o trombyl för trombosprofylax.

Du är på gång igen!

• Redan47
    Micro skrev 2014-07-13 10:31:49 följande:

Idag åker jag till Riga för ET imorgon. Däremot har de inte hört av sig något sedan sambon var där. Inget om antal ägg å hur det går. Lite konstigt tycker jag.

Konstigt märkligt utan empati dåligt! Har du påtalat det? Om inte gör det. Du är kund! Klart du ska veta hur befruktningen gott!!!

Lycka till på din transfer! Tänker på dig. Passa på köp medicin och ta prover du funderat på!
  • Redan47
    Micro skrev 2014-07-13 19:05:36 följande:

Lite orolig för att de inte hört av sig men försöket tänka att de skulle hört av sig om det vore ngt fel. De har hittills varit så bra på att hålla kontakt. Sitter på Arlanda o väntar just nu.

Din oro gagnar dig inte. Så du kan lika gärna välja tro med tillit och tillförsikt. I sak tycker jag det är en bristande rutin som absolut ska tas upp. Idag, åker du till Riga med den härliga känslan att du ska bli gravid! Allt annat vad som än sker, tar du tag i när det är, eller kan påverka. Njut nu av din korta vistelse och se målet. Jätte kram från mig.
  • Redan47

Tack callimero raring! Visst är det sååå enerverande . Men jag vet ju att ni är många som gjort denna resa innan ÄD oxå.

Ohhh vad mysigt med bebis mys, och ni är hemma allt väl. Hur mår du efter KS, och hur mår du i kroppen? Har det blivit bättre utan graviditet? Tänker på dig, ska du veta. Blev så glad när jag såg din omtanke! Kram

• Redan47
    wonders skrev 2014-07-14 16:35:24 följande:

Ja då kan man räkna sig till ruvare. Insatt 2st fina. Lite mer vitaminer. Håller tummarna för att de värkar jag kände är att de fäste.

Grattis! Nu håller jag tummarna!
  • Redan47

Cecilia : tänker på dig att varje vecka bebis*2blir kvar bonus. Så skönt att de har en fin storlek att börja sina dagar med! Kram

• Redan47

The75; du är en av de som fått göra många försök, vad blev er framgång tror du? Kul att höra av dig , Kram

• Redan47
    Micro skrev 2014-07-15 09:27:28 följande:

Tack allihop som tänkt på o stöttat mig, betyder så mycket. Det gick bara bra, nu är jag ruvade (1 insatt) för första gången. Allt såg jättebra ut å 8 st till frysen:))

Äntligen ! Jätteskönt med en ordentlig reserv oxå. Grattis till graviditet;)). Så är det till motsatsen bevisats. Ruva och njut av lugn o ro. Omge dig med kärlek och värme. Kram
Svar på tråden AVA klinik i Riga