• Lofot

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Nu är äl över och nu börjar en lång väntan...

Vad härligt att våren är här nu. Eller hur?!  Glad

• Lofot
    got2b skrev 2011-04-11 00:25:00 följande:
    Hittade den! Hoppas ingen fallit bort. Ändrar BIM på mig själv med.

BIM APRIL
    9 april - Soffy83 (3:e försöket efter mf juli -10, mf okt -10, MA dec -10)
    14 april - Mimmi80 (12:e försöket efter 3 MF)
    21 april - Leaeva (3 mf och ett x)
    24 april - meh84 (3:e försöket efter MA dec-10)

BIM MAJ
    1 maj - Havsklippan  (ett mf juni -10, förlorade Wilma dec -10)

VÄNTAR PÅ NY MENS ELLER ÄL
    MCT79
    MissT
    SoMa72
    Jag har fallit bort :) Fast jag har åandrasidan aldrig stått med i denna listan, kom jag på. Det var i en annan tråd, tror jag.
    Ja, herregud va många trådar...
    Skriver med mig här också på ett ungefärligt bimdatum.

BIM APRIL
    9 april - Soffy83 (3:e försöket efter mf juli -10, mf okt -10, MA dec -10)
    14 april - Mimmi80 (12:e försöket efter 3 MF)
    21 april - Leaeva (3 mf och ett x)
    24 april - meh84 (3:e försöket efter MA dec-10)
    25,26,27 april - Rosen1 (3 försöket efter 2 mf -10 och -11)
    BIM MAJ
    1 maj - Havsklippan  (ett mf juni -10, förlorade Wilma dec -10)

VÄNTAR PÅ NY MENS ELLER ÄL
    MCT79
    MissT
    SoMa72
  • Lofot
    MissT skrev 2011-04-10 19:44:04 följande:
    pixan - vad trist och frustrerande......hoppas att mensen eller ännu bättre ett plus dyker upp snart.

Rosen - jag det är underbart med vår Hoppas att veckorna går fort och att mensen inte dyker upp utan att du får ett plus i stället.

MCT - trevlig åktur

Önskar er alla en riktigt mysig och trevlig söndagkväll!
    Som flera av er andra skriver så ska det vara/bli våran tur snart!
    Tack så mycket! Håller alla tummar och tår jag har för mig och alla er andra också! Det ska gå den här gången, för alla!!!
  • Lofot
    Odetta skrev 2011-04-11 08:33:16 följande:
    Hej vänner!

Tittar in från tråden efter nästa tråd

Ni är alla fantastiska kvinnor och det ni nu går igenom är skit rent ut sagt, men ni kommer alla få era bebisar och när ni sitter där med era små, då kommer ni vara helt fantastiska föräldrar.

Jag vet. Även fast 2010 var ett helvetesår för oss med 4 mf på raken så sitter jag nu här med våran heffaklump i famnen och skulle inte vilja vara utan honom för allt i världen. Skit mf...absolut, men hade det inte blivit som det blev så hade det inte blivit som det blev nu och då hade vi ju inte fått just vår Vidar 

Det kommer att gå, ge absolut inte upp!

ps: och ett litet tips på vägen....glöm inte att leva också. Glömmer man det ser man sedan tillbaks på denna tid med enbart sorg, för förutom mf så blir det ju även förlorad tid. Man lever bara en gång...så trots motgångar, glöm inte att lyfta på huvudet mot solen och njut av värmen!

*stora stora kramar till er alla*
    Uppiggande meddelande!
    Tack så mycket. Glad

Mysigt med en liten Vidar :D
  • Lofot

Har boken " På smällen från A till Bebis..." liggandes i bokhyllan. Beställde den när jag visste att jag var gravid, men hann inte få den innan det blev missfall. Jag vill inget hellre än att få läsa den. Hoppas hoppas att det är tredje gången gilt!!!!

• Lofot

Kul Leaveva!  Grattis!

Själv så är det BIM här runt dagarna och har gjort tester men de visar ingentnig så troligtvis ville det sig inte den här gången. :(

• Lofot
    MCT79 skrev 2011-04-24 20:21:55 följande:
    Men fan också... :((
    Ja, riktigt tråkigt är det allt.
    Men men, nån gång ska det la fungera?! :)
  • Lofot
    Bellas7 skrev 2011-04-24 23:12:37 följande:
    Tack allla :) ni e underbara.
    Jag har inte fått något mer brunt under dagen men klarar inte av att säga att jag är gravid, det knyter sig i magen och jag får klump i halsen av oro, jag vet att ni vet hur det känns. Jag kan inte ta till mig gravtesten inte heller att det är vanligt med lite brunt när man tar progresteron för det retar slemhinnan, utan jag helt enkelt väntar mig det värsta, av någon anledning tror jag att det inte skulle göra så ont om det inte blev något då.Men det vet jag att det inte stämmer utan att jag mår lika skit ändå, 

I kväll tog jag ett nytt test och min sambo undrade om jag var gravid nu då? Då testet jag tog efter ha kissat en halvtimme efter är starkare än i morse. Jag la mig på sängen och bölade. Trevligt va ...

Iallafall en glad påsk vänner och vill så gärna att ni alla plussar nu Krammm

Himla roligt för dig! :) Tror detta kommer gå vägen! Håller alla mina tummar!
  • Lofot

Men jag blir så frustrerad!!! Kollade nu när jag kommer ha äl nästa gång och det är PRECIS då min kära make ska åka med jobbet till Athen en weekend. Men såhär... Det står att jag har äl mellan 11-15 maj. Han åker den 12e och kommer hem den 15e. Finns det fortfarande en liten chans att spermisarna lyckas hitta dit om vi nuppar den 11e och 15e? Skäms Eller är det helt kört den månaden...

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3