• Lofot

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

MCT79 skrev 2011-05-15 21:29:51 följande:
    Jag har aldrig plussat före bim - 2... iofs har det slutat ed mig... senaste gången hade jag nog fått plus tidigare men äl +9-10 borde teoretiskt fungera...
    Ok. Så nu är det fortfarande lite för tidigt för mig att få utslag på stickan gissar jag. Försöker intala mig själv att det säkert inte tog sig den här gången heller bara för att inte bli så nedra besviken ifall det nu inte gjort det.
    Tänk om mina två missfall var de enda chanserna jag hade? Kan det vara så? :( Isåfall är det ju fruktansvärt tragiskt...
    Bellas7 skrev 2011-05-15 22:16:57 följande:
    Har den kl 08.45 usch så nervös
    Det kommer gå kanonbra för dig! :)
  • Lofot

Jag har en fråga...Kan man få gravtecken INNAN plusset?

Förlåt att jag ställer så dumma frågor...Skäms

• Lofot
    got2b skrev 2011-05-16 09:07:59 följande:
    Inga frågor är dumma.
    Jag tror nog att vissa kan känna innan.
    Jag har flera månader trott att nu tog det sig för jag har kännt olika saker, men det har inte varit nåt så klart. Man kan ju ha liknande symptom vid PMS också. Jag tror mest att jag letar symptom..
    Ja. Antaligen letar jag också symptom. :( Skit skit skit.
  • Lofot
    Bellas7 skrev 2011-05-16 09:27:29 följande:
    Haha SoMa beredd på ett paket :)
    Jodå tre små hjärtan som slog idag, alla tre lika stora. OMG
    Det är så himla coolt!!! :D
  • Lofot
    SoMa72 skrev 2011-05-17 08:26:28 följande:
    Mensen kom imorse, på BIM-4 Gråter Nåja, bättre att den kommer för tidigt än försent iaf... Fast det är ju knäckande!

MissT, finns dina pergo kvar?

Kram på er alla! Hjärta
    Skit! Skrikandes Vad dumtdumt!
  • Lofot

Hejsan alla fina och härliga tjejer!
    Tycker faktiskt att vi är helt otroligt tåliga och har en djävla kämparanda här inne! Drivkraften att såsmåning om få bära en liten bebis i magen är stark. Vi är starka! Glad

Vet inte om jag inbillar mig... men är otroligt trött och går och är lite småillamående. inte så jag känner mig spyfärdig, men typ som ett lätt illamående.. Såklart så tror jag att det skulle tatt sig denna gången, bara för det.
    Men än så länge är det inget plus... Obestämd

Jag testar ihjäl mig...Skäms

• Lofot

Nä vet ni va. Tror inte det blev nåt denna gången heller. Inte en tillstymmelse till extra streck på stickan. Det är tråkigt. Men sen har vi ju inte försökt så länge heller plus att vi vet att det går bara att fröen inte stannat kvar tidigare.
    Måste försöka se positivt på detta och inte stressa upp mig över att det inte tog sig just denna gången. Det betyder ju faktiskt inte att det aldrig kommer gå. Det bästa är nog att man har inställningen att det kommer ta sig. Att man ser sig själv med en bautamage, vaggandes när man går, eller varför inte, liggandes på BB skrikandes samtidigt som man klämmer sönder makens högerhand. För dit kommer vi ju komma allihopa här inne, förr eller senare.
    Hjärta

• Lofot
    BIM APRIL
    9 april - Soffy83 (3:e försöket efter mf juli -10, mf okt -10, MA dec -10)

BIM MAJ
    13 maj - Mimmi80 (13:e försöket efter 3MF)
    14 maj - LisaVäntar (2:a försöket, förlorade Viggo i v 22)
    26-28 maj. Rosen1 ( 4e försöket, 2 mf)
    30 maj - Havsklippan (ett mf juni -10, förlorade Wilma dec -10)

BIM JUNI
    14 juni - SoMa72 (2:a försöket efter mf nr 4)
    19 juni - MCT79 (2:a försöket efter MA, 2 mf och ett X)

VÄNTAR PÅ NY MENS ELLER ÄL

JowiAn (MF nov 10 och MF april 11.)
    Javisst (Totalt tre MA, senaste april 11).

{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower} GRAVIDA {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}
    leaeva efter 4mf och x
    meh84
  • Lofot

Jaha, där kom tanten. Gråter
    Nån som märkt av att mensvärken blivit skarpare efter man fått mf? Eller är det bara jag som tycker det...

Nästa månad så kör vi på igen.

• Lofot
    Javisst skrev 2011-05-25 06:33:00 följande:
    Vad tråkigt Rosen1! Ang mensvärk har jag nog upplevt det tvärtom, men det står ju överallt att det är väldigt vanligt att den kan vara värre de första gångerna så det är nog inget ovanligt. Blev du skrapad, tabletter eller kom det ut av sig själv? Läste någonstans att de två sista alternativen kan ge lite kraftigare mensvärk de första gångerna iom att det kanske finns lite, lite rester kvar, men vet inte om det stämmer!
    Det kom ut av sig självt båda gångerna, så då kasnke det har med det att göra. Vem vet. Ont gör det iaf :)
    Hoppas på att det nästa månad tar sig i alla fall!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3