Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Tänk om mina två missfall var de enda chanserna jag hade? Kan det vara så? :( Isåfall är det ju fruktansvärt tragiskt...
Jag har en fråga...Kan man få gravtecken INNAN plusset?
Förlåt att jag ställer så dumma frågor...
Nåja, bättre att den kommer för tidigt än försent iaf... Fast det är ju knäckande! 
Vad dumtdumt!
Hejsan alla fina och härliga tjejer!
Tycker faktiskt att vi är helt otroligt tåliga och har en djävla kämparanda här inne! Drivkraften att såsmåning om få bära en liten bebis i magen är stark. Vi är starka! 
Vet inte om jag inbillar mig... men är otroligt trött och går och är lite småillamående. inte så jag känner mig spyfärdig, men typ som ett lätt illamående.. Såklart så tror jag att det skulle tatt sig denna gången, bara för det.
Men än så länge är det inget plus... 
Jag testar ihjäl mig...
Nä vet ni va. Tror inte det blev nåt denna gången heller. Inte en tillstymmelse till extra streck på stickan. Det är tråkigt. Men sen har vi ju inte försökt så länge heller plus att vi vet att det går bara att fröen inte stannat kvar tidigare.
Måste försöka se positivt på detta och inte stressa upp mig över att det inte tog sig just denna gången. Det betyder ju faktiskt inte att det aldrig kommer gå. Det bästa är nog att man har inställningen att det kommer ta sig. Att man ser sig själv med en bautamage, vaggandes när man går, eller varför inte, liggandes på BB skrikandes samtidigt som man klämmer sönder makens högerhand. För dit kommer vi ju komma allihopa här inne, förr eller senare.

GRAVIDA 

Jaha, där kom tanten. 
Nån som märkt av att mensvärken blivit skarpare efter man fått mf? Eller är det bara jag som tycker det...
Nästa månad så kör vi på igen.