• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Dag och natt

MCT: Vad trevligt! Jag såg de du lagt upp hittills på din sida, men gud vad mysigt med två pluttisar!! Förstår om du bara går runt och myser nu

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • LisaVäntar

Det är ok, ganska stressad över att bli gravid o tester o fan o hans moster.. Funderar på att lägga ner helt o hållet några månader o bara tänka på mig själv.. Och min fina Mats såklart :)
    Så härligt att du är tillbaka och mår bra!! :) det var i december du förlorade din dotter va?

• FruW

Nej jag vet inte om jag känner ngt. Tyckte det för ett par dagar sedan, men är borta nu... Vi får se helt enkelt!

• Dag och natt

Lisa, det är så för mig med... det var därför jag kände att jag måste härifrån för även om jag inte ville att det skulle vara så, så blev jag väldigt stressad av alla datum som passerades... Ja det stämmer, december var det, när var det för dig? Underligt hur fort tiden går. <3

• Dag och natt

Så är det mimmi, vi kan bara fortsätta hoppas och efter allt slit är vi värda våra små. 
    Hoppas nu att de hör av sig med en tid för er snart  

• MCT79

Åhh jag håller tummarna för er alla...stenhårt... kommer bli svårt att få något annat gjort framöver med så många bim på ingång....

Havsklippan nu har jag lagt upp bilder från igår... www.familjeliv.se/Hem/mct79/galleri.php Tvilling två är lik sin mamma (hävdar sambon) och var inte alls sugen på att vara med på bild... bilden är lite snett bakifrån och huvudet till höger... man ser en nästipp. =)

Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • LisaVäntar

Det var i mars för mig.. Det är så jobbigt att man blir så uppstressad! Iofs så har min mens varit så oregelbunden så det har varit svårt för mig att stressa upp mig över min egen BIM när jag inte riktigt vetat när det är.. Men stressar upp mig över alla andras och blir så glad/ledsen/avis varje gång någon får plus så jag blir helt förvirrad!

Känns så knäppt för samtidigt som det är ett himla bra stöd att vara här är det stressande också.. Så behöver nog bli en paus, komma in i nya jobbet och komma underfund med vem jag var INNAN vi försökte bli med barn alls.. Då trivdes jag ju med livet som det var :) har iaf börjat måla möbler igen och ska börja valpkurs med min bebisersättning, så har kommit en liten bit på vägen...

Som jag hoppas att det är ett starkt plus på lördag för dig (kommer logga in kl 06 o se om du testat än ;))

• Dag och natt

Men puttenuttarna då, så himla fina och välskapta! Fantastiska bilder MCT, jag blir så glad och rörd för din skull! Att det äntligen går som det ska. Har ni plats för båda eller måste ni flytta och byta bil innan det är dags? Skrattande

Lisa, det är verkligen så, känner igen mig till punkt och pricka. Det är jättebra att du gör något som du tycker om och där tankarna kan få vila en stund. Man behöver det, inte stressa och känna att man tycker om livet som det är, om än utan barn. Annars blir man så fruktansvärt ledsen. Men jag kommer kontakta gynekolog om det inte tar sig den här gången heller, för att få en första hjälp. Min mens har ju inte heller varit som den ska. Den varierar i hur lång cykeln är, på vilken dag ÄL sker, och hur många dagar det blir mellan ÄL och mens hela tiden, varenda cykel, så jag vet ju aldrig exakt när jag har BIM. Hopplöst.

Jag testar redan på fredag så du får kika in då haha (På lördag kl 6 sover jag nog som en stock, hoppas jag!!) :D

• MCT79
    Dag och natt skrev 2011-08-23 20:59:36 följande:
    Men puttenuttarna då, så himla fina och välskapta! Fantastiska bilder MCT, jag blir så glad och rörd för din skull! Att det äntligen går som det ska. Har ni plats för båda eller måste ni flytta och byta bil innan det är dags? Skrattande

Lisa, det är verkligen så, känner igen mig till punkt och pricka. Det är jättebra att du gör något som du tycker om och där tankarna kan få vila en stund. Man behöver det, inte stressa och känna att man tycker om livet som det är, om än utan barn. Annars blir man så fruktansvärt ledsen. Men jag kommer kontakta gynekolog om det inte tar sig den här gången heller, för att få en första hjälp. Min mens har ju inte heller varit som den ska. Den varierar i hur lång cykeln är, på vilken dag ÄL sker, och hur många dagar det blir mellan ÄL och mens hela tiden, varenda cykel, så jag vet ju aldrig exakt när jag har BIM. Hopplöst.

Jag testar redan på fredag så du får kika in då haha (På lördag kl 6 sover jag nog som en stock, hoppas jag!!) :D
    Tack gumman! Jag hoppas såååå du får ett fett plus på fredag och det går braaaaa! Bilen är stor nog och huset också med lite kompromisser. ;)  Men fler än två barn får inte plats so this is it!
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • Dag och natt

Hihi låter som en utmaning! 
    Menar du att ni inte kommer försöka få fler barn efter det här? Det går ju alltid att skaffa större hus.  

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3