• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • pixerpie

Tjena tjejer!

Jag har också bim i dagarna, ca imorgon- tisdag nä vecka ungefär. Har inte kollat med äl-test denna månad... Ångrar det nu, men men... Så bara vänta och se, har ju haft en lång cykel ( 35 dagar) under våren, som jag tror beror på pergon. Har varit ostimulerad denna månad och förra. Denna har jag testat med tre omgångar zonterapi och mineraler jag fick från min terapeuit, så hoppas nu att det är detta som ÄR min grej...

För en vecka sedan var jag övertygad om att det gått vägen, konstant småillamående och "sug i magen" men nu vet jag inte, ömma bröst men inte fullt så mycket som det brukar... Så jag vet inget, tänkte testa imorse men ångrade mig... Kanske testar ikväll!! 

Spännande att vi är många som kommer testa till helgen, kanske någon för plus redan imorgon!!!
    Havsklippan, små skuggor på test är inte kul... Jag har haft det tre ggr nu i vår i olika cykler... Trodde det berodde på testen så bytte från testlagerets till billiga tester... men samma sak hände...

ÅH!!! Håller så tummarna för oss tjejer! En första maj bebis blir ju underbart!!!

KRAM!!!

P.S Jag lyckas sådär med min paus... Läser men skriver inte så mycket!

• Dag och natt

Hm... nu behöver jag inte fundera längre, satkärringen kom till mig i morse. Demon
    Ringde därför till gynmottagning idag för vi måste få hjälp nu känner jag. Vi blir ju gravida men det blir missfall, eller blir missbildningar, eller släpper i samband med mensen... Gaaah... Vi skulle börja med att prata. Men de hade inte tid förrän början av oktober, känns som en evighet dit... Så jag åkte hem och jobbade i dag för jag blev så låg av det här. Men det gick faktiskt jättebra att jobba hemma! Det ska jag be mig chef om att få göra fler gånger....

Hoppas ni andra har bättre tur i helgen!! Det är ju inte så långt till söndag nu mimmi så om du skulle testa innan så borde det ju ändå kanske kunna synas lite grann iaf....

Hoppas hon inte kommer till dig Saftochbulle, håller alla mina tummar!

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • MCT79

Nej inga fler kärringar nu!! Det är dags för lite plus nu!

*blåser massa hcg på er alla!!!*

Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • Javisst
    Dag och natt skrev 2011-08-25 19:09:25 följande:
    Hm... nu behöver jag inte fundera längre, satkärringen kom till mig i morse. Demon

Samma här!   Ingen bra månad i den här tråden, det får ni om är kvar se till att ändra på!
  • FruW

Men va fasen!!! Skittant!!!! Grrrr...

Hoppas hon snart lämnar oss alla ifred!

Funderar på om jag kan hålla mig till på söndag med att testa... Tror det finns en chans, mest för att jag då kan skjuta lite på besvikelsen..,

Känner inte av några symptom alls, det jag tidigare kände va nog att kroppen reagerade på krämen. Dock har jag inte fått några spottings än, vilket är ovanligt, kanske att krämen hjälpt till där iaf :)

Blir alltid lite deppig när bim närmar sig, tror jag tar ut besvikelsen i förskott. Men jag har en kul helg framför mig, ska försöka njuta av den så får jag ta resten sen

Kram på er finingar

• MissT

Åhhhhhh ingen mer tant röd i den här tråden tack!
    Vill se många fina plus i stället.

Fortsätter kika in till er och blåser massor med gravidbaciller på er.    

• LisaVäntar

Men åh, havsklippan!!! :( skitskitskittant!! Skönt att ni har tagit kontakt iaf, det kan få en att slappna av massor.. Känns som om de är lite mer villiga att hjälpa oss som förlorat barn så pass sent i graviditeten, så hoppas du får massa hjälp när du väl får komma dit!!

Men suck, javisst!! Ingen bra månad i den här tråden :(

Nu hänger hoppet på dig Mimmi! ;)

• FruW

Haha, försöker att inte känna pressen ;)

Men jag gör vad jag kan, får väl offra mig för gänget ;)

Alltså, hjälp mig! Mina tuttar ömmar när jag rör på mig, eller spänner bröstmuskeln, dock inte om jag klämmer på dom. Låter väl mer som ömhet i muskeln (typ träningsvärk, fast känns annorlunda!) än gravsymptom? Är inte det bröstvårtan som är öm då? Eller...? Har ingen koll!!

• needtobreathe

Mimmi; Exakt så hade jag med Dev! "Träningsvärk". Testa!! Ja spricker av nyfikenhet!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3