• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Maho81

Tack Mimmi! =) Fast jag vet inte, jag tror inte att vi lyckades, förra gången plussade jag på bim-5 =/

• Dag och natt

Hej alla fina ni! Har saknat er. {#emotions_dlg.flower}

Hoppas ni har haft en härlig sommar och att ni mår bra. Jag har haft det jättebra, varit ute och rest och gått på möhippa (som jag ordnade för min syster) och bröllop. Druckit vin, ätit gott, bara försökt tänka bort graviditeter och barn så gott jag kunnat. Slutat stressa, slutat testa. Tapetserat, målat, skött om mina tomater och andra plantor. Där har det växt så det har knakat. Det har varit terapi för mig att få pyssla med mina blommor och plantor.
    Jag började jobba för en vecka sen, så nu är vardagen tillbaka. Och nu verkar det som att det äntligen kan ha tagit sig igen för oss...  Om det bara vill stanna kvar... Jag hoppas på positiva tester till helgen...! Håll tummarna för oss.

Mimmi, vad roligt att ni äntligen kommit in i kön! Hoppas det har tagit sig innan det ändå.
    Och MCT väntar också tvillingar, det är ju helt otroligt att både du och leaeva gör det, stort grattis!! Vad är du i för vecka nu? 

Kram på er!!

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • LisaVäntar

Välkommen! Vad skönt det låter :) håller tummarna för helgen, hoppas, hoppas!!

Pss.. Leaeva har 3 stycken i magen!

• Dag och natt

Tack Lisa!! Oj var det tre till och med!! Förvånad Hon kommer att ha att göra sen Glad
    Hur är det med dig Lisa?

• MCT79
    Dag och natt skrev 2011-08-23 17:45:15 följande:
    Hej alla fina ni! Har saknat er. {#emotions_dlg.flower}

Hoppas ni har haft en härlig sommar och att ni mår bra. Jag har haft det jättebra, varit ute och rest och gått på möhippa (som jag ordnade för min syster) och bröllop. Druckit vin, ätit gott, bara försökt tänka bort graviditeter och barn så gott jag kunnat. Slutat stressa, slutat testa. Tapetserat, målat, skött om mina tomater och andra plantor. Där har det växt så det har knakat. Det har varit terapi för mig att få pyssla med mina blommor och plantor.
    Jag började jobba för en vecka sen, så nu är vardagen tillbaka. Och nu verkar det som att det äntligen kan ha tagit sig igen för oss...  Om det bara vill stanna kvar... Jag hoppas på positiva tester till helgen...! Håll tummarna för oss.

Mimmi, vad roligt att ni äntligen kommit in i kön! Hoppas det har tagit sig innan det ändå.
    Och MCT väntar också tvillingar, det är ju helt otroligt att både du och leaeva gör det, stort grattis!! Vad är du i för vecka nu? 

Kram på er!!
    Oh vad härligt det låter, håller tummarna stenhårt inför helgen!

Ja två här.... är i v 14 nu... =)
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • Dag och natt

Vad roligt MCT! Har du några UL-bilder på de små? Ska kika in på din sida

• FruW

Åh vad härligt att höra havsklippan!! Varmt välkommen tillbaka! :) håller tummarna för att du får ett snyggt plus i helgen. När ska du testa? Jag har bim på söndag..,

Kram

• MCT79
    Dag och natt skrev 2011-08-23 18:57:05 följande:
    Vad roligt MCT! Har du några UL-bilder på de små? Ska kika in på din sida
    Har ett par från KUB igår som jag inte har lagt upp, fixar det senare! =)
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • Dag och natt

Tack söta du! Kyss Testade igår kväll, mycket svagt plus knappt synbart. Så jag tänkte testa imorgon bitti och på fredag, BIM tror jag är på lördag. Känner du nåt? Vore så roligt att få följas åt.

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3