• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • FruW

Tack! Ja det känns skitjobbigt!

Så hoppar tillbaka hit igen.. Nu vill jag bara att det ska komma igång så vi kan gå vidare...

Tabbs o du är kvar vet jag, någon mer?

• Together90
    FruW skrev 2012-01-08 11:06:34 följande:
    Tack! Ja det känns skitjobbigt!

Så hoppar tillbaka hit igen.. Nu vill jag bara att det ska komma igång så vi kan gå vidare...

Tabbs o du är kvar vet jag, någon mer?

Jag är lite i ingenmansland just nu..

Fått gravid på testen men har varit lite osäker om testen stregrar som dem ska, har inte tagit något mer test nu och tänker inte göra det heller.
    Jag har besök hos min utredningsläkare på torsdag och då får vi se... vad som har hänt/händer.

Har ett gäng symtom men jag tar ju också progestreon så jag vet inte hur mycket av mina symtom är pga av graviditeten och vad som är ifrån medicinen... jobbigt

Så jag hänger kvar här ett tag till

styrke kramar till dig..och ps om det inte går vägen för mig denna gång så vill jag också som du ställa mig ik kö för IVF.

Kram               
    ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • Together90

Nu tjejer är det över...testet är negativt idag.... så nu slutar jag med medicinen och inväntar blödningen och hoppas att kroppen blir normal fort igen.

Börja tänka om det är något fel på min slemhinna då förra månanden var en kemisk och detta blev också typ liknade då ägget måste släppt eller något.. jag vet inte!

Jag är helt förstörd och jag vet inte ut eller in.. vafan är det för fel?

4e missfallet eller 5:e med den kemiska... jag orkar inte, inte rättvist..men livet är väll inte rättvist men jag fattar inte..när är det min tur  ?

Det jobbigaste är alla symtomen... illamående, brösten, kissnödigheten, halsbrännan och tröttheten..allt var bara en lögn... vafan !!
    Kram      

ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • pixerpie

Mimmi, jag är kvar och följer tråden, men är ej så aktiv, jag blir ju inte ens gravid längre...
    Kram!

Together, ledsen att läsa, det är inte lätt att gå igenom, inte rättvist med upprepade mf, men som andra skrivit de som blir gravida men får mf lyckas någon gång! Njut av din son och försök få en kram eller två av din man! Kram!

• Dag och natt

Nej vad säger du Together! Beklagar så himla mycket, det är så fruktansvärt orättvist att bra människor ska drabbas av så många missfall om och om igen.  
    Hoppas att din kropp återhämtar sig snabbt, stor kram! Hjärta 

Och kram till mimmi också! Har det kommit igång för dig? 

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • FruW

Nej ingenting här alls :( konstigt, nu VILL jag blöda...

Together det är för jäkligt!!

Pixan vad händer?? Har man hittat några fel?

I morgon ska jag ringa Ivf-kliniken, hoppas de kan hjälpa oss snart! Har vi otur stänger de över sommaren så vi inte kan påbörja behandlingen förrän efter sommaren...

• pixerpie

Nej, Mimmi inga fel någonstans, tyvärr- fast å andra sidan har vi ju chans varje månad på så sätt men visst lite skönt skulle det ku vara med ett problem!

Tror inte du behöver vänta så länge på Ivf? Kolla andra städer isåfall! Vi ska på första samtal om 2 v, hoppas ff på att få avboka!
    Kram!

• FruW

Skönt att ni kan få hjälp med Ivf! Då kanske vi kör samtidigt :)

Vi går ju via landstinget, vet inte om det funkar att byta stad... O min kropp måste ju komma igång igen..

Kram på dig fina pixan!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3