• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Ensötcitron
    Saftis: Jag blev också så fruktansvärt rädd, började blöda lite och sen blev det lite brunaktigt i några dagar när jag var i v7-8.. Läste och googlade allt jag kunde hitta. Alla sidorna sa samma sak, detta är helt normalt speciellt under första tiden då kroppen ibland tror att den ska ha mens, eller att det kommer lite läckage från livmodern som är såå spänd när ägget har satt sig och det börjar växa därinne.

men jag var också sååå orolig, men det gick bra :)
    håller tummarna för dig! tycker också det var bra att du berättade för din man, det ger honom en viss trygghet att veta och att "finnas där" för dig/er..... :)    
  • Saftmedbulle
    Javisst skrev 2012-02-19 13:13:34 följande:
    Inget mer blod, saftis? *håller tummarna*
    Nope, inget mer. Tack för tumme!
  • MissBoring
    Saftmedbulle skrev 2012-02-19 14:28:40 följande:
    Nope, inget mer. Tack för tumme!

Åh vad skönt! Då ska du se det går bra, att det "bara" va bim dagen som spökade
  • Tabbs2

Saftobulle hur mår du nu? bra hoppas jag?

Missboring- skönt att va igång med utredning o så:)

o mimma ett steg närmare IVF då:)

Själv är jag på typ dag 10 efter ÄL o har svinont i brösten, illamående o molvärk...men tydligen så har jag så nu varje månad efter sista MF...jädrigt irriterande o det gör mig nojjig att jag börjar bli gammal o kroppen håller på att balla ur:(

• Saftmedbulle
    Tabbs2 skrev 2012-02-20 10:34:07 följande:

Själv är jag på typ dag 10 efter ÄL o har svinont i brösten, illamående o molvärk...men tydligen så har jag så nu varje månad efter sista MF...jädrigt irriterande o det gör mig nojjig att jag börjar bli gammal o kroppen håller på att balla ur:(
    Japp, mår bra! VUL beställt till nästa måndag.
  • MissBoring
    Tabbs2 skrev 2012-02-20 10:34:07 följande:

men vad konstigt så har grav symtom varje månad.. denna gång hoppas vi att det beror på att det ska bli ett Plus men om inte så bör du kanske ta upp det med din gyn. hur gammal är du då?
  • Tabbs2
    MissBoring skrev 2012-02-21 21:48:31 följande:
    men vad konstigt så har grav symtom varje månad.. denna gång hoppas vi att det beror på att det ska bli ett Plus men om inte så bör du kanske ta upp det med din gyn. hur gammal är du då?
    ja det är grymt jobbigt...är iof inte lastgammal är 34 men börjar noja...fick ju mens tidigt (typ tio år) kan det inte det oxå spela in hur länge man är på topp så att säga?

Har lite bruna flytningar nu (kommer bara på pappret när jag  torkar mig) borde inte få mens förrän till helgen så jag vette sjutton...
  • M I M M I

Hej hej!

Hur mår ni? Hur går det tabbs, har tanten kommit? Håller tummarna för att du fått ett snygg plus istället! Glad

Här är det äl i dagarna, tydliga flytningar.. Kom på mig själv med att tänka att "det är ju slöseri med sån fin äl"....! Sjukt! Men känns både bra o dåligt att skydda oss nu, vill ju bli gravid men vill INTE ha fler mf!! Så vi får helt enkelt vänta och köra på IVF istället, det SKA funka, så är det bara!

Känns som vi inte är många alls kvar längre, lite tråkigt då tråden blir ganska död, men superkul att så många av oss har lyckats komma vidare till plus eller barntrådarna, är ju helt fantastiskt!

Kram från mig

• Ensötcitron

Hej M I M M I!

Här är allt bra, tror jag :)
    Förutom all oro............ 

När är det dags för IVF??

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3