• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • un poco

Det verkar det som jag fått min mens
    Tänk att man kan bli så glad över en sån sak. Verkade inte ha haft nån ÄL.

Tog ett digitalt gravtest i början av veckan som visade negativt med.

• M I M M I

Hej! Hur mår ni här inne? I dag är det dags för min första spruta, nervöst!! Håll tummarna för att jag fixar det är ni fina!

Kram

• MissBoring
    M I M M I skrev 2012-04-18 20:04:14 följande:
    Hej! Hur mår ni här inne? I dag är det dags för min första spruta, nervöst!! Håll tummarna för att jag fixar det är ni fina!

Kram

Klart det går bra, spännande!! Lycka till {#emotions_dlg.flower}
  • MissBoring
    un poco skrev 2012-04-14 09:43:09 följande:
    Det verkar det som jag fått min mens
    Tänk att man kan bli så glad över en sån sak. Verkade inte ha haft nån ÄL.

Tog ett digitalt gravtest i början av veckan som visade negativt med.

Skönt! nu så finns det nya möjligheter :)
  • M I M M I

Tack så mycket, det gick faktiskt bra!! Såå skönt! Hur mår du??

Un Poco, ja man blir glad för konstiga saker i den här situationen... Men, som Miss Boring säger, ny  mens - nya chanser!!

Håller tummarna!!

KRAM

• MissBoring

Jo tack jag mår bra tack. Känner mig ganska bra, stark i kroppen men inte gick det denna månad för det...
    Vi ska ha hormonuppehåll kommande månad också sen blir det en omgång Pergotime och om det inte fungerar så blir det IVF i Danmark i juni, så vi har en plan iaf. Känns skönt :)
    Har dom pratat nått om du ska få kompletterade medicin, fragmin/trombyl eller nått? med tanke på tidigare mf..

Kramen   

• M I M M I

Ja jag har trombyl och progesteron.. Hur kommer det sig att ni ska till Danmark? Har ni gjort någon utredning?

Kram

• MissBoring
    M I M M I skrev 2012-04-18 22:14:52 följande:
    Ja jag har trombyl och progesteron.. Hur kommer det sig att ni ska till Danmark? Har ni gjort någon utredning?

Kram

vi började en utredning men sen fick vi inte fortsätta hos KK då jag fyllt 40.. men de proverna de tog såg iaf bra ut. Att det blir Danmark är för att en annan tråd jag är med i har haft stor framgång från CFC men också för att de har öppet på sommaren när Svenska kliniker stänger. Jag har precis bytt jobb och tyckte det va stressande förra gången att behöva ta ledigt för ÄP och ET och nu är det ju än mer känsligt att börja ta ledigt, särskilt nrä jag inte vill tala om varför jag vill va ledig.. så då började vi prata om att det skulle va skönt att göra nästa försök i lugn och ro under semestern å då fick det ju bli CFC när alla Sveriges kliniker stänger till midsommar och öppnar i augusti.
    Så därav Danmark Glad 
  • M I M M I

Ah, låter ju toppen! Hur många Ivf har du gjort tidigare?

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3