• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • LisaVäntar

Haha, jag brukar smygklämma på mina, låtsas klia mig under armhålan och klämma med handleden :) folk på jobbet måste tro jag har löss eller nåt ;)

• MissBoring
    Dag och natt skrev 2012-04-04 17:21:13 följande:
    MissBoring, här har du en jättebra tråd för tempare som jag själv hängt mycket i, där du också kan jämföra med andras kurvor och se på ett ungefär hur det kan se ut! www.familjeliv.se/Forum-11-238/m54452920.html

Tusen tack, jag har varit ute på Fertility Friend men då den är på engelska så fick jag inte ihop det hela ordentligt så då la jag ner :( men med Guideboken i tråden ovan så är det ju en annan sak!Q
    tack igen Solig 
  • Dag och natt

Så lite så, de är jättesnälla i tråden och hjälper gärna till med frågor man har  

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • M I M M I

Hej! Hur mår ni? Hoppas ni får en trevlig påsk! Här var vi klantiga nog att planera att fira påsk med 2 st höggravida par... Smart? Inte så.... Ena paret fick sin bebis i går, de andra åkte till förlossningen i natt. Kul för dom så klart! Men inte lika kul för oss, om ni förstår mig rätt nu..

Så, massa mat o bara vi 2 som ska ära den ;)

Kram från mig

• M I M M I

Måste bara tillägga att jag är så jävla less på vår barnlöshet just nu! Nu räcker det, nu vill jag också ha barn!!!

• LisaVäntar

Mimmi, så jobbigt!! Förstår så exakt vad du känner, men nu är ni på gång!! Snart, snart sitter du med en tjockmage och har glömt hur det kändes att kämpa såhär!

• M I M M I

Tack Lisa! Jag hoppas du har rätt!! Kram

• MissBoring

Mimmi då är vi två (minst) igår fick jag reda på att en nära blivit gravid å jag blev helt förkrossad!! Det skulle ju va vår tur nu... Men icket

• M I M M I

Tack för sällskapet miss boring, men trist att du behöver känna likadant :(

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3