• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Dag och natt

Tack MCT, det känns bra hittills iaf!  

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • telgebo
    Saftmedbulle skrev 2012-04-10 14:34:05 följande:
    Lyckat RUL idag... är SÅ lycklig!
    Grattis, härligt
    Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • Dag och natt
    M I M M I skrev 2012-04-10 17:10:35 följande:
    Jag håller mina tummar Dag och natt!! och vad fort det har gått, redan rul!!

Kram
    Ja helt otroligt, vi hade egentligen tid nu på torsdag men det var med nån annan läkare än den vi hade med Wilma för han var påskledig den här veckan, så vi sköt på det tills han är tillbaka nästa vecka i stället. Känns tryggare med honom som kanske kommer ihåg lite av oss iaf. 
    Hur mår du då fina? Kram!
    ♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • M I M M I

Skönt att ni har en läkare som känns bra! :) tycker ni gör helt rätt och väntar på honom.

Här är det upp och ner, som vanligt. Har pratat med min mf-dr idag, inför vår Ivf. Han vill hemskt gärna att vi fortsätter att gå hos honom vid nästa grav, det kändes jättebra att han tar emot oss trots att han har massor att göra! Diskuterade andra mediciner med honom, han förklarade bra och jag känner mig trygg i att bara köra med trombyl och progesteron vid nästa graviditet. Ni hör att jag säger nästa va! Inte "om jag blir gravid igen...." hjärntvätt på hög nivå här! ;)

Kram

• Sirling

Halloj, joinar er gärna! Vi fick vår lillkille efter 2.5 års försök och ett missfall under den tiden. Nu är han snart 2.5 år och jag har precis haft missfall efter första graviditeten efter vi fick vår son. Min bm började prata om hormonpiller. Är det någon här som har någon erfarenhet av sådana eller har andra tips att ge?

• M I M M I

Välkommen sirling! Beklagar dina mf, men vad härligt att du fått en son!

Vet du vilka hormonpiller hon menade? Jag har ätit pergotime ett par månader...

• Sirling

Jag har ingen aning, jag ska boka tid hos henne imorgon och tänkte bara "läsa på" lite innan. Jag har ingen koll alls. Ska googla lite på Pergotime.

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3