• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • MCT79
    M I M M I skrev 2012-04-06 10:06:35 följande:
    Hej! Hur mår ni? Hoppas ni får en trevlig påsk! Här var vi klantiga nog att planera att fira påsk med 2 st höggravida par... Smart? Inte så.... Ena paret fick sin bebis i går, de andra åkte till förlossningen i natt. Kul för dom så klart! Men inte lika kul för oss, om ni förstår mig rätt nu..

Så, massa mat o bara vi 2 som ska ära den ;)

Kram från mig
    Men åhh kom hit med maten! =))
    ~ Hannes & Freja 120208 ~
  • un poco

Önskar er en glad påsk,

Och kram till er mimmi & missboring!
    Jag hoppas verkligen att ni får tjocka magar väldigt snart!

För övrigt är jag inte klok på min egna kropp. Men hoppas den blir sig själv snart igen.
    Har fortfarande väldigt ont i magen till och från. Gravtestet är i princip negativt. ÄL test var väldigt svagt igår men idag starkare. Och så har jag börjat få stickningar och ont i brösten igen. Är det vanligt att man får jättestarka ÄL symptom? Har aldrig känt det så starkt innan.

• MissBoring

Un poco. Vänta du lite å ta ett grav test till... Äl test visar ju också på hsg!

mimmi jag glömde ju säga att uppepå allt så står du där med massa mat... Skicket skit är det lagen om all jävlighet eller?!

• M I M M I

Ja... Nu blir det bra ändå, min fina syster var backup så vi packar ner maten o åker till dom, skönt :)

Tror jag är lite extra känslig nu med, mensen ska komma i dag plus att jag går på hormoner för att hamna i klimakteriet... Kossan säger muuuuu! ;)

• un poco
    MissBoring skrev 2012-04-06 15:49:42 följande:
    Un poco. Vänta du lite å ta ett grav test till... Äl test visar ju också på hsg!
    mimmi jag glömde ju säga att uppepå allt så står du där med massa mat... Skicket skit är det lagen om all jävlighet eller?!
    Ja jag får väl lov att vänta lite till. Men jag är otålig...
  • MissBoring
    un poco skrev 2012-04-06 16:43:14 följande:
    Ja jag får väl lov att vänta lite till. Men jag är otålig...

Haha ja jag förstår man vill ju veta, NUU när man har en aning...
  • Saftmedbulle
    M I M M I skrev 2012-04-06 15:55:14 följande:
    Ja... Nu blir det bra ändå, min fina syster var backup så vi packar ner maten o åker till dom, skönt :)

Tror jag är lite extra känslig nu med, mensen ska komma i dag plus att jag går på hormoner för att hamna i klimakteriet... Kossan säger muuuuu! ;)
    Pepp!
    Hmm, fattar inte riktigt... går du på hormoner för att hamna i klimakteriet?
  • MissBoring

Saft med bulle. När man gör IVF långa programmet så kan man säga att man noll ställer kroppen genom att reglera ner den och sen börja om å då blir det som man är i klimakteriet.

• M I M M I

Ja precis så, där av muuu från klimakteriekossan ;)

• Saftmedbulle
    MissBoring skrev 2012-04-07 11:09:07 följande:
    Saft med bulle. När man gör IVF långa programmet så kan man säga att man noll ställer kroppen genom att reglera ner den och sen börja om å då blir det som man är i klimakteriet.
    Ok, SOM OM man är i klimakteriet... det verkar mer logiskt. Annars verkar det ju vara knasigt att framkalla klimakterie när man vill bli gravid... det var det jag inte riktigt fick ihop. Tack för förklaringen :)
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3